TID FOR Å SETTE INN TRENINGSGIRET

Annonse

Èn av de tingene mange av dere etterlengtet på bloggen min var mer innlegg om trening og kosthold. Trening er noe som opptar meg utrolig mye, og det er ingen hemmelighet at hovedfokuset nå er mot sommeren. Det er det mange av oss tenker men ikke så mange tør å si. Så da får jeg gjøre det. For en liten uke siden fikk jeg en helt fantastisk nyhet. Sats Elixia vil nemlig ha meg som ambassadør! 😀 Som dere vet trente jeg jo på Elixia i Oslo, og trener nå på Sats her i Bergen. Et samarbeid jeg virkelig føler vil passe meg 100%.

Men nå er det jo sånn at jeg ikke kan kosetrene lengre. Nå må jeg sette inn høygiret og det både skremmer meg og gjør meg gira som pokker. Jeg har også fått sponset 10 PT-timer, og det er jeg kanskje mest spent på. Hvorfor velger noen å bruke penger på disse timene? Er de så bra, og får man skikkelig utbytte av det? Eller kunne jeg gjort det like bra selv? Noen spørsmål som jeg gleder meg til å få svar på.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For det første er jeg ingen treningsekspert, men jeg føler likevel jeg har mye kunnskap om trening. Men det har jeg jo egentlig ikke. Tror jeg? Det er liksom så mye man tror man vet, men som kanskje er helt feil. Med internett som flyter over av “eksperttips”, råd og meninger rundt tema blir man litt forvirret, iallefall meg. Noe jeg gleder meg til er å sette min såkalte “kunnskap” på prøve og til å lære meg mye mer. Jeg skal også teste ut forskjellige gruppetimer bl.annet – noe jeg gleder meg sykt til. Det er ingen hemmelighet at det er noe jeg elsker, så hvem vet? Kanskje jeg får meg en ny favoritt-time som ikke er power step.. Haha!

Det siste jeg lurer på er hvordan jeg kommer til å se ut etter jeg har gjennomført dette. Vil jeg være fornøyd med kroppen min? Vil den være så flott at jeg faktisk kan sprade rundt i bikini i sommer, uten å tenke på pølsevalkene og cellulittene på rompeballene? Eller kanskje jeg ikke bryr meg noe særlig om det lengre, og at jeg får en helt annen motivasjon for treningen? Hjelp, jeg har så mange spørsmål! Dette innlegget ble kanskje litt rotete og “spørrete”, men som dere sikkert ser har jeg noen spennende måneder forran meg og jeg krysser fingrene for at det blir like bra som jeg både tror og håper. Det kan da ikke være uten grunn at SatsElixia er nordens største treningskjede!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På bloggen kommer jeg til å dele både treningstips, både øvelser og treningsprogram, kosthold, hva jeg syns om ulike gruppetimer og sist men ikke minst; om dette er noe som passer for meg eller ikke. Jeg har ikke fått noen beskjed om at jeg skrive positivt om samarbeidet, men heller mine egne meninger, uansett om de er positive eller negative. Akkurat nå er jeg bare 100% positiv, men jeg vil dere skal vite at jeg kommer til å være helt ærlig selvom dette er et samarbeid.  Det jeg ønsker for min blogg av dette samarbeidet er å gi dere mine erfaringer og at dere skal føle innleggene mine er hjelpsomme eller til motivasjon. Jeg gleder meg iallefall! 😀

8 kommentarer
    1. Spennende! Gleder meg til å følge med!! 😀 Er glad i å få tips/råd og inspirasjon når det gjelder trening og kosthold – og da spesielt når man vet at det kommer fra fagkyndige 🙂

    2. Superspennende! Synes du ser fantastisk ut, og det er gøy at du har utviklet et godt og sunt forhold til trening! Gleder meg til å følge bloggen enda mer disse månedene, og jeg skal jammen meg prøve å trene knallhardt mot sommeren selv:) Ingenting morsommere enn å se resultater! Gleder meg også til å teste ut gruppetimer og følge dine råd. Trener selv på Elixia, men har enda ikke testet ut noe særlig med gruppetimer! Stå på 🙂

    3. Åh dette gleder jeg meg til! Har selv vært litt sløv de siste ukene, men klar for å sette ordentlig i gang igjen i morgen, så dette passer utmerket! 😀

    4. åå, jeg også liker gruppetimer veldig godt egentlig! Trener på sats jeg også, men synes det er så kleint å gå alene på disse timene, spessielt på de man aldri har vært på før hahah….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg