TI ÅR

Hei ladies! Jeg klarte ikke vente til søndag med å ha en fridag, så jeg tok meg to dager med et pust i bakken onsdag og torsdag. Noe jeg har blitt flink til de siste månedene er å ikke presse meg for hardt. Misforstå meg rett, jeg jobber og står på – men av og til blir jeg så sykt sliten at jeg rett og slett bare må ha en pause. Sånn er det når man er lidenskapelig opptatt av alle prosjektene sine. Jeg tror det e viktig både for motivasjonen og gleden ved alt at jeg ikke jobber til jeg spyr av alt, om det gir noen mening. Èn dag med avslapping var much needed, og nå føler jeg meg som meg selv igjen.

This girl altså.. Meg og June har vært bestevenner i ti år nå, er det ikke helt sykt? Tenk så mye som har skjedd siden vi møttes for første gang på café som fjortiser. Da drakk vi kakao og skravlet, mens nå drikker vi vin og skravler i stedet. Man forandrer seg mye de årene man går fra ungdom til voksen, og venner byttes ut etterhvert som interessene forandrer seg. Meg og June har vokst i forskjellige retninger på hver vår kant, men har likevel de samme verdiene som gjør vennskapet vårt unikt. Tenk så mye som har skjedd i livene til begge de siste ti årene. Hjelp, det er neste skummelt å tenke på. Lite visste jeg hva som skulle skje da jeg satt på cafeen å drakk kakao for ti år siden.

I går ble vi invitert til Mari for tapas, vin (i bøttevis….) og kos. Herregud for en fin dag, og for noen fine mennesker. #blessed. Det som ikke er like fint er at jeg er megafyllesyk i dag og klarer såvidt å se klart på dataen. Wopsi, lærer visst aldri. Likevel har vi en hel del gøye aktiviteter på dagens agenda, så nå er det bare å komme seg over kneika og nyte denne fredagen i Oslo. Vi snakkes etterpå ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg