THIS TIME LAST YEAR

1

– Jeg ble invitert til hovedkvarterene til Telenor på Fornebu for å slå av en prat med sjefen sjæl og komme med mine tanker om fremtiden til giganten. Må ærlig innrømme jeg ikke har mye peiling på teknologi, så jeg syns det var litt rart de fant meg nyttig. Likevel en utrolig spennende dag der jeg lærte mye! –

23

– Jeg var ekstremt mye i Oslo, tror faktisk jeg var der tre/fire langhelger i løpet av september. Det var en travel bloggmåned med mange spennende oppdrag. Mellom slagene hadde jeg heldigvis tid til å tilbringe tid med mine bestiser June og Glenn! –

4

– I slutten av måneden dro jeg på dagstur til Oslo for å være med på lanseringen av undertøyet til Britney Spears, der frøkna sjøl møtte opp. Jeg tok med meg Andreas som min +1 siden han er hennes aller største fan. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra selv, men jeg følte det hadde blitt for dumt å ikke dra siden det betydde såpass mye for Andreas. Herregud for et øyeblikk det var da Britney kom inn i rommet. Begynte nesten å gråte fordi jeg var så glad på hans vegne! Deretter tok jeg og Andreas flyet rett tilbake til Bergen og deltok på åpningsfesten til Høyer. Det ble en helt fantastisk helg. –

5

– Skolen var i full gang og mellom Osloturene rakk jeg faktisk litt lesing også.. –

67

– Jeg og Cathrine var både ivrige bloggere og ivrige studenter. Eller, sistnevnte kan man kanskje stryke.. Haha! På bildet under hadde vi satt av hele dagen til skriving av markedsplan, men brukte heller syv timer på å ta bilder, spise pizza, skravle og le. –

89

– Bilder fra nok en Oslotur. Som vanlig i full latterkrampe med Glenn! Her satt vi på vår (eller min) favorittresturant Trancher. –

19

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg