THIS TIME LAST YEAR

Andre søndag i advent, herregud som tiden flyr! Forrige uke fløy avgårde, og grunnen til det var fordi det var alt for mye gøy som skjedde. Jeg vet mange syns jeg er litt hemmelighetsfull for tiden, men alt har sin grunn 🙂

Grunnen til at jeg ikke oppdaterte i går var fordi jeg lå rett ut. Først trodde jeg bare fyllesyken hadde tatt meg, men når jeg løp frem og tilbake for å spy forsto jeg at noe annet måtte være i veien. Heldigvis er jeg mye bedre i dag, noe som er bra siden jeg har eksamen i morgen og lese litt. Nå har jeg bladd litt i bloggarkivet, syns det er så koselig! Her har dere noen bilder fra desember 2014, noe som føles ut som i går.

12345678910121314

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg