THE REAL ME

Ja, da var det den siste dagen i Oslo før jeg reiser vekk – og tror dere ikke jeg har utsatt ALLE tingene jeg burde gjøre til i dag? Nok av tid tenkte jeg, men neida. Har avlyst to møter i dag bare for å rekke alt jeg skal gjøre. Så til dere som tror man vokser av seg at man utsetter ting til siste liten – det gjør man IKKE. Man er dum om man tror det. Jeg var dum som trodde det.  Nå som det snart er juletider vil man jo se så fin ut som mulig, derfor dro jeg til Denise hos LuxLashes for å fylle på mine nyyydelige vipper. Jeg må le litt av tanken på hvordan jeg ville sett ut om jeg var helt naturlig. Jeg har falske vipper, extensions, farget hår, litt restylane, tar sol og sminker meg. Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg ser ut engang helt naturlig! 
Dette er en asiatisk versjon av meg. Jeg er iallefall veldig glad for at det finnes mennesker der ute som kan fikse på mennesker som meg. Mennesker som kan sette extensions på det slitte, utbleika håret mitt eller gjøre mine blonde vipper mørke og lange. Jeg hadde ikke vært særlig poppis i steinalderen der alle var naturlige, for å si det sånn. 

Vippene mine <3 <3 Hva skulle jeg gjort uten dere? Takk Denise på luxlashes, ta en titt på hjemmesiden deres her om dere også vil bli fin til jul! Hun holder til på Karl Johan 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg