THE PONCHO

 

(Inneholder annonselenker) 

God morgen! Denne mandagen passer virkelig uttrykket “ny uke, nye muligheter” perfekt! De siste ukene har jeg hatt vansker for å kombinere skole, blogg og fritid da alt har krevd mye av meg. I går satt jeg meg derfor ned for å planlegge hver eneste dag denne uken, slik at jeg kan yte 100% på alle områder. Det høres kanskje sykt kontrollfreak ut, men jeg må rett og slett bare gjøre det slik for at dagene skal gå opp. Som mandager flest starter jeg på skolen klokken åtte, så nå er jeg straks på vei ut døren. Under finner dere gårsdagens søndagsantrekk, jeg er helt forelsket i min nye poncho og vil helst bruke den hver dag.. Link finner du under bildene!

PA184767-2PA184775-2PA184855-2PA184859-2PA184874-2PA184895-2PonchoHER / GenserHER / BukseHER / PrimebootsHER / VeskeBalenciaga

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg