the new icons

Wohoo, nå er det kun én dag igjen til helg! Ukene går så fort at jeg nesten blir litt bekymret.. Hvor ble all tiden av? Føler jo ikke at dagene går sånn alt for fort, men plutselig så er det torsdag igjen. Hjelp. Jeg er ferdig på jobb for dagen, og skal snart slenge Zara i båndet og ta henne med til Torild. Fikk nettopp en ny spennende oppgave på jobb i dag, som jeg skal starte på nå før jeg drar. Jeg trives virkelig såå godt på jobb! Vet det er mange som spør hva jeg jobber med, og jeg kommer til å forklare det i videobloggen jeg skal lage med svar på spørsmålene. Den er litt forsinket, men kommer snart. Har på meg min nye tee fra HM – the new icons i dag. Perfekt til både joggebukse og jeans! Nå følte jeg meg veldig bloggete egentlig. Med litt sånn skjult reklame. Huff. Uansett. Ha en fin dag videre kjære dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg