The last party

Hei! Vel hjemme fra Hove, og tilbake i hovedstaden! Nå har jeg besøk av en venninne fra Molde, så det er hele tre moldensere i leiligheten min atm. Både meg, Marthe og Glenn. Vi skal ut på en aldri så liten snurr på byen i kveld. Har savnet Osloen min så mye! <3 Er casual i dag. Syns det er SÅ kult med en oversized tee over skjørt 😀 Dette er den siste festen før total detox!
Tee HER, skjørt og sko Zara.

Nå er jeg forresten back on track med bloggingen. Etter nesten ti dager uten fast internett er det utroolig deilig! 🙂 Hva er deres planer for helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg