THE LAST DAY


Lue – FWSS // Skjerf – Acne // Vest – Wonderland fra Boozt (dessverre utsolgt) // Genser – BikBok // Jeans – Zara // Veske – Mulberry God kveld! I dag har jeg bare kost meg, siden det er den siste dagen min her i Bergen. I  morgen tidlig drar jeg jo til Molde for helgen, og jeg gleder meg masse! I fire tiden dro jeg for å møte Jarl for å sladre litt før jeg reiser over litt sushi og en øl. Vi var på matbørsen her i Bergen, og sushien der var supergod! Kommer nok til å dra tilbake dit neste gang jeg er her 🙂 Etter det dro jeg til Birte for å si hadet, før vi dro ned til en venninne av henne som heter Mari-Linn for å spise taco. Nå har jeg nettopp pakket ferdig kofferten min, og er sånn cirka klar til avreise i morgen. Flyet vårt går allerede klokken halv ni, så vi må opp kjempetidlig! Her er noen bilder fra i dag:
Kjekke Jarl!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg