THE BOMBER

Litt frisk luft gjorde seg altså, gratis medisin! Nå er jeg i full gang med kokkeleringen her, tenkte bare å titte kjapt innom for å vise dere en av mine favorittjakker i høst. Denne fikk jeg sponset av ADPT i sommer, men siden den er god og varm har jeg ikke tatt den i bruk før nå. Jeg er usikker på hvilke butikker som fører den, men det er bare å google eller sjekke ut facebooksiden deres 😀

Håper alle får en strålende fredagskveld!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg