THAT VIEW

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Første morgen i Molde, and it feels goooood! Det er kun meg og mamma som er hjemme, så vi har kost oss med havrerundstykker til frokost og Dr.Phil på skjermen. Favoritten til begge to, haha! I dag har jeg mye moro på planen, føler nesten dagene i Molde er mer travel enn hverdagen i Bergen. Jeg er så glad for å være hjemme med mine fine venner, vi skal nok kose oss ihjel den neste uken ♥

Sjekk utsikten forresten! Det er dette jeg har vokst opp til, så jeg har alltid tatt den for gitt. Det er først nå når jeg kommer hjem jeg legger merke til hvor fantastisk den er. Skal prøve å få tatt noen bilder av enten solopp/nedgangen, her har vi nemlig begge deler! Nå skal jeg trylle på meg sminkemaska og starte dagen, vi snakkes senere ♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg