THAT DRESS

Helloooooo! Jeg holdt på å starte innlegget med å skrive at jeg var trøtt, men så kom jeg på at jeg har skrevet det typ hver dag denne uken.. Haha! Det har vært en uke med lite søvn med andre ord. Det skal bli digg å sove hele søndag, for det har jeg nemlig planer om. I kveld er det fest, så det blir ikke tid til å slappe av i dag heller. Men men, man kan sove i grava si, sa Julia og gikk på en smell. Neida!
Som sagt skal jeg jo til Stockholm neste helg også, på et event med NLY Man. Akkurat nå surfer jeg rundt på Nelly etter en kjole å ha på meg, men jeg aaaaner ikke hvordan jeg skal kle meg den kvelde. Hmm. Det er nok ikke like pyntet som dress like a queen feste, men samtidig ganske pyntet? Rart forklart. Hehe.

Nelly har forresten startet Black Friday-salget sitt allerede nå! Klikk deg inn HER og bruk koden “BLACK20” for å få -20% rabatt på HELE utvalget!

IMG_6914IMG_6919IMG_6923-2IMG_6924IMG_6930IMG_6933IMG_6935

KJOLE HER

Hvor fantastisk er ikke kjolen, og vippene mine forresten? Dette hadde jeg på meg på julebordet på lørdag. Vippene fikset jeg på Beauty London rett før jeg dro, og de la på litt lengre vipper i kantene for å gi meg skikkelig cat-eye-look. AH jeg elsker det! Beauty London er virkelig en helt fantastisk salong, der jeg både fikser vipper, bryn og vokser meg fra topp til tå. Nesten!
Beauty London skal naturligvis også ha salg i morgen, og de kjører på med -30% avslag på ALLE produktene sine! Om du er i Bergen anbefaler jeg å ta deg en tur innom. De har merker som Anastasia Beverly Hills, Jet Set Sun og myye mer!

PB240013-2

Ikke nok med det, nå kan du også kjøpe gavekort der som gir deg et helt nytt sett med vippeextensions og påfyll, der du kan spare masse penger! For mer info kan du sjekke ut nettsiden deres HER.

PB240015-2

Og eeeenda et tilbud…. (til de freidige). De har også supersalg på glidemiddel og intimpleie. Produkter som tidligere kostet 480kr koster nå 150kr, fra 150kr til 30kr osv… En veldig god deal med andre ord 🙂 Tilbudet gjelder ut året!
Happy shopping i morgen folkens, og igjen; TUSEN TAKK for fantastiske vipper nok en gang Beauty London ♥
2 kommentarer
    1. Heii Julia!

      Jeg er fast leser av bloggen din, og må bare si en ting. Føler egentlig det er litt teit å si ifra, men føler også det er litt min “plikt” som leser, haha! I det siste har du redigert øynene dine så utrolig mye, og spesielt det du gjør med hviten i øyet ser virkelig merkelig ut!

      Det kan hende du er totalt uenig med meg, og det kan hende du har sett deg blind på det selv. Håper ikke dette virker helt idiotisk, men jeg tenkte bare jeg skulle si ifra <3

      Klem fra Ida, fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg