THAT CHOKER

(inneholder annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic

Choker HER

Er det én ting jeg har vært på jakt etter de siste ukene er det en choker som denne. Da jeg fant den på Nelly for noen dager siden var jeg rask med å klikke den hjem. Så fort jeg fikk den i postkassen var det bare å slenge den rundt halsen, den er kul! Jeg kommer sikkert til å bruke den hver eneste dag, ved mindre jeg har på meg en turtle neck. Hmm, jeg kan jo forsåvidt bruke den utenpå genseren også om jeg skal ha høy hals. Så kan man jo bruke den på så mange forskjellige måter! Enten som jeg har chokeren på bildene her, snurre den flere ganger rundt halsen osv. Mulighetene er mange. Ehm.. Noen som er fornøyd med sitt nye kjøp? Hihi.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Choker HER / Skjorte med vie armer HER 


Denne hvite blusen er også et nytt tilskudd i garderoben! Den kommer jeg nok til å bruke mye fremover,  garantert sammen med min nye choker. Herregud, jeg hadde aldri trodd jeg kom til å skrive ordet choker så mange ganger i et innlegg. Nå har jeg liksom sagt ordet inni meg så ofte at det høres helt rart ut. Du vet når du sier et ord høy mange nok ganger så mister ordet mening? Sånn har ordet “choker” blitt for meg nå. Kanskje like så greit. Jeg føler liksom at jeg har brukt opp min kvote på ordet for i dag likevel.

Håper alle får en fin onsdag ♥

7 kommentarer
      1. Det er en lip liner fra Mac, litt usikker på hva den heter! :O Men jeg har en leppestift som er veldig lik, det er også mac og heter “velvet teddybear” 🙂

      1. Det er en lip liner fra Mac, litt usikker på hva den heter! :O Men jeg har en leppestift som er veldig lik, det er også mac og heter “velvet teddybear” 🙂

    1. Hei fine flotte deg. Leste innlegget ditt ” uken som gikk ” isted, og ble lei meg da jeg forstod at du ikke hadde det helt topp. Det var skikkelig fælt å lese, og jeg ble så lei meg på dine vegne. Flott at du er ærlig om det på bloggen. Selvom du er en toppblogger, er du jo en helt normal person som alle oss andre. Alle tenker og føler forskjellig på hver sin måte, og det er lov å ikke alltid ha det greit. Synes det er kjempepositivt at du at du skal ta kontakt med en utenforstående, som forhåpentligvis kan hjelpe deg. Da viser du at du prøver å ” reise deg opp igjen “. Selvom jeg ikke kjenner deg, er jeg veldig stolt over deg, og jeg bryr meg genuint om deg (haha høres helt teit ut, men har fulgt deg sååå lenge). Du virker som en utrolig bra person, og du har utrettet så bra i livet ditt, bare tenk på Janne & Julia feks. Håper virkelig at du snart kommer deg tilbake på topp igjen, og føler deg som Julia. Heier på deg, du fortjener å ha det så bra som man kan ha det.
      Stor klem fra fast leser, som forresten lurer på hvordan det går med snus sluttingen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg