TGIF

God morgen! I dag forsov jeg meg, og våknet ikke før nå. Buhu, jeg som hadde blitt så flink til å stå opp tidlig! Vel vel, det er jo trossalt fredag i dag, og jeg har veldig god tid nå på formiddagen før det skjer noe. I går kveld møtte jeg Andrea, og vi dro på kundekvelden til Høyer på Egertorget. De har så mye fint, jeg blir gal av å gå rundt der! Ah <3 Etter det dro vi ned på City sushi som ligger på byporten for å spise litt kveldsmat. De har seriøst verdens BESTE sushi – uten tvil. NAM!
Fine snuppa!
Har fått meg ny vinterjakke forresten! Den har jeg kjøpt HER til bare 299 kroner! Den er mye finere i virkeligheten, kan vise dere flere bilder senere 🙂

Nå skal jeg komme meg opp av sengen og vaske leiligheten. Kris kommer i kveld, og jeg gleder meg kjempemye!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg