TGIF!

OH HAPPY DAY! Endelig fredag, favorittdagen min – uten tvil! Det er ekstra deilig å våkne opp å vite at alt av skolearbeid er ferdig for uken, slik at jeg kan starte denne nydelig helgen akkurat slik jeg vil. Nå skal leiligheten shines, sengetøyet byttes og jeg skal komme meg på trening. Fredag betyr også ekstra god middag og avslapping i sofaen med noe godt i nærmeste rekkevidde. I kveld må nok bli et glass rødvin, da sover jeg alltid så godt. I kveld skal altså batteriene lades til i morgen, da jeg skal ha girls only – welcome back party her hjemme. Mer om det senere, nå skal jeg komme meg opp å nyte denne fredagsrusen til det fulle!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjorte fra Mads Nørgaard, kjøpt på REGN Strandgaten.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg