TAR LIVET SOM DET FALLER SEG

God morgen alle fine! Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid føler en trang til å beklage meg for dårlige oppdateringer her inne, men jeg får så sykt dårlig samvittighet av å ikke poste som normalt at det spiser meg opp innvendig. Uten å overdrive. De siste dagene har gått i ett, med både familiebesøk og festligheter. Det er sommer, og endelig er menneskene rundt meg på mitt spontane nivå 😉 Hahaha! Historiene fra helgen kommer jeg til å le av lenge, men de vil nok ikke se dagens lys ved mindre jeg velger å skrive en selvbiografi en gang i tiden. Helt seriøst, jeg tror dere hadde blitt så sjokkert om dere hadde lest den.

DRESSJAKKE – VILA HER / TEE – FILIPPA K HER / DRESSBUKSE – VILA HER

Akkurat nuh sitter jeg faktisk i treningsklærene mine og skal gå tur til Fløyen sammen med mamsen og brødrene mine. Merker at dette kommer til å bli en slitsom tur, spesielt med tanke på hvor godt trent alle er bortsett fra meg…… Men men, jeg får se på det som kvalitetstid i stedet for en treningsøkt 😉

2 kommentarer
    1. Så du la ut bilde av Zara på Snapchat, og du må klippe klørne hennes. De er forferdelig lange og ikke bra for hun å gå Fløyen med de, kan fort ende med at hun setter seg fast og drar av seg hele neglen 🙁 og det vil vi ikke ha noe av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg