TAR LIVET SOM DET FALLER SEG

 

Hey babes ♥ For en deilig lørdag! Eller egentlig ikke. Haha. I dag tidlig våknet jeg på den verst tenkelige måte. Det vil si to timer for tidlig av alarmen til Andrea som klikket HELT. Den skrur seg nemlig ikke av slik som andre alarmer, men ringer og bråker helt til hun gjør oppgaver for å skru den av. Det var helt sykt. Vi skulle nemlig på spraytanhuset, så det måtte man jo rekke. Deretter spiste vi frokost på Olivia, og herreguuud den pastaen var helt syk! Husker ikke hva den heter, men det er den nederste på pasta-menyen. Så tuslet vi litt rundt i byen, handlet inn til i kveld og nå ligger vi bare på sofaen å lader opp til nok en gøy kveld. Jeg er skikkelig gira på å dra ut i kveld, og bare vet det blir en gøy kveld. Det er også sååå hyggelig å ha besøk av Andrea også. Skikkelig kosehelg der vi bare tar livet som det faller seg.

Må bare legge til at jakken jeg har på meg er helt syk. Jeg elsker den!! Skikkelig spesiell med en helt nydelig passform. Vil ha den i alle farger, haha! Du finner den her ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg