TANKER OM SOMMEREN

Hvert år tenker jeg alltid at dette skal bli den beste sommeren noen sinne. Akkurat nå sitter jeg i sofaen sammen med June, og ser tilbake på alt som har skjedd de siste månedene. Midsommar i Stockholm, sommer i Oslo og nye bekjentskaper. Jeg har knyttet enda sterkere bånd til mine beste venner som jeg har hatt i flere år, samtidig som jeg har fått flere nye venner jeg håper vil være med videre. Jeg har vært med familien min i Molde, og for første gang på mange år er det ikke lenger problematisk for meg å være hjemme i lengre perioder. Jeg elsker virkelig foreldrene og mine søsken, og det gjør meg helt varm i hjertet å se at selv om mamma og pappa er skilt, så har de funnet lykken på hver sin kant på nytt. Kjærligheten er så vakker, og jeg håper jeg kan være like heldig en dag.

Late dager på kysten av Athen sammen med bestekompisen min Andreas. Vi spiste og drakk som to svære mannfolk begge to, og jeg la sikkert på meg ti kilo uken vi var der. Ikke at jeg bryr meg så mye, ferier skal nytes og sommerfettet går vel av når jeg er tilbake i hverdagen.

København og Oslo med teamet på Janne & Julia. At jeg får bygge opp noe som forhåpentligvis blir kjemestort med et så bra team er egentlig ikke til å tro. Jeg blir så imponert hver eneste dag over hvor flinke folkene rundt meg er, og ikke minst hvor mye jeg lærer av å være med de. Vi har blitt en ganske sammensveiset gjeng det siste året etter at vi åpnet butikken.

Denne helgen har vært den perfekte avslutningen på en heeelt fantastisk sommer. Den beste så langt! Jeg har vært med alle mine bestevenner og gjort aaaalt for mye gøy. Men nå anser jeg sommeren som over, og det er på tide å komme seg tilbake til rutinene. Ikke at jeg har så mange rutiner siden jeg reiser så mye, men dere skjønner hva jeg mener 😉 Poenget er bare at nå skal jeg roe ned, og fokusere mer på jobb og trening enn all festingen som har vært i sommer. Det har vært gøy og jeg angrer ikke på noe, men om jeg skal få til alle målene jeg har satt meg må prioriteringene mine endres. Jeg er motivert!

Her kommer et skikkelig bildedryss fra hele sommeren. Tusen takk for at du som leser dette klikker dere inn hver dag, og gjør det mulig for meg å jobbe med det jeg elsker ♥

 

2 kommentarer
    1. Julia! har du tips til en fin basic hvit skjorte med god passform, men samtidig ikke for “servitør”? helst ikke så dyr heller. mener jeg har sett deg i mange sånne! 😀 takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg