TANKER EN SØNDAGSKVELD

ANNONSE – Affiliate til Nakd

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER

Husk at du får -20% på hele NA-KD.com med koden “viptreat” ♥ Det gjelder også hele antrekket mitt!

– Jeg kom nettopp hjem fra kino, så Jokeren. Akkurat nå klarer jeg ikke å beskrive følelsen i kroppen min. Ikke lei meg, men langt fra glad. Har noen sett filmen, og har noen tanker? Verken jeg eller typen klarer å ordlegge oss helt etter å ha sett filmen. Kanskje inntrykkene bare må synke litt..

– Jeg er skikkelig motivert for ny uke i morgen! Føler jeg er i en SÅ good flow med jobben om dagen, og det er seriøst den beste følelsen i verden ♥ Har mange (forhåpentligvis) spennende innlegg planlagt, og kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre bedre? Kanskje video?

– Jeg trenger å komme meg på ferie. Litt ironisk mtp avsnittet over, men jeg lengter sol noe så sinnssykt om dagen.

– Jeg har så stor matlyst for tiden at det er helt ille. Kunne sikkert brukt hele dagen på å spise, og alt jeg tenker på er hva jeg skal lage til middag hver eneste dag. Neste uke vil jeg lage indisk fra bunnen av, fårikål, andebryst, spicy tomatsuppe og en heeeel rekke andre ting. Mat er livet!

– Apropos mat (eller kanskje ikke så apropos), men jeg er HELT ute av trening om dagen. Må komme meg inn i rutinene igjen asap. Jeg elsker jo egentlig å trene!

– Jeg lurer på om det er noe man kan gjøre for røytende hunder?? Det er Zarahår overalt i huset, på alle klær, på gulvene, til og med på øyevippene mine. Jeg blir GAL! Noen tips?

Noen tanker of the top of my head denne søndagen. Håper alle får sove godt og er klar for en ny uke i morgen. Natta! ♥

2 kommentarer
    1. Vilken härlig avslutning på en mycket fin vecka. Denna outfit är en av mina absoluta favoriter.
      Hej Norge, heja Julia!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg