TANKER BAK SHOPPINGEN

Hei, og god kveld! Herlighet så mange timer jeg har brukt på å skrive dette innlegget. Disse smertestillende gjør meg utrolig sløv, og jeg har faktisk tatt en powernap mellom skrivingen også. Nå har de mistet litt effekten sin, og jeg merker at formen virkelig ikke er som det skal. Det er så kjedelig å ha det så vondt, så jeg håper virkelig det ikke varer mye lengre nå 🙁
Mens jeg var på en smertefri-topp i sta tok jeg meg en liten runde nettshopping, med mangel på bedre ting å finne på. Jeg har klikket hjem noen godsaker både til festsesongen og baseplagg som garderoben min trenger. Jeg har også skrevet litt om hvert plagg, og hvorfor jeg valgte å kjøpe akkurat det. Tidligere viser jeg bare frem og linker til plaggene, mens nå tenkte jeg det kunne være litt gøy å vite hva jeg tenker bak shoppingen? 🙂

2

MESH-BODY HER / JUMPSUIT HER / LACE-BODY  HER

Ah, den første bodyen ser virkelig helt fantastisk ut! Jeg har jo to mesh-bodyer allerede (denne og denne), og elsker begge to. Jeg er helt sikker på at denne kommer til å bli mye brukt på festlighetene i Bergen fremover, og helst under et skinnskjørt eller et par skinnbukser (sjokk…).
OKEI, kan vi prate om denne fantastiske jumpsuiten?! Jeg holdt på å dåne (jaaaa overfladiske meg) da jeg så den, og visste med en gang at jeg måtte bestille den hjem. Herregud som jeg gleder meg til å prøve den på! Ser for meg denne med et par sorte stilettheler og slick-back hår slik som jeg gikk på torsdag på NLY Man eventet. Tror du ikke det blir kult?
En annen ting vi må prate om er denne fantastiske bodyen til høyre. Den er fra samme merke som jumpsuiten, og egentlig ganske “lik” i brystpartiet. Samtidig så skiller denne seg såpass ut at den også måtte få bli med i handlekurven min. Jeg syns egentlig ikke den var så kul på antrekket til Nelly, men om du blar deg videre på bildene inne på linken skjønner du hva jeg mener! Dette blir nok en ny favorittoverdel, uten tvil 😀

 

1

BOOTS HER / KLISTRE-BH HER

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke har bestilt disse bootsene før? Jeg har siklet etter de på Nelly i over en måned, og visuelt skapt flere antrekk med de. Se for deg til et par skinnbukser, en jumpsuit, tights eller egentlig hva som helst. Perfekte til fest også om du ikke er keen på stilettheler!
Klistre-bhen er seriøst et av mine mest brukte produkter. Nå har jeg brukt min gamle kanskje ti ganger, og det var på tide å bestille ny. Det gjør ingenting da den bare koster 99kr! Den er seriøst helt genial, og jeg bruker den alltid under topper eller kjoler der jeg ikke ønsker å vise bh-en. Kanskje mitt beste tips til alle partykjolene for julen!

5

GENSER HER / BELTE HER / DRESSBUKSE HER

Denne genseren ser så utrolig deilig ut! Jeg har egentlig ikke så mange strikkagensere lengre, så det var på tide å skaffe seg en ny. Dessuten var den veldig rimelig, og det er jo et stort pluss ♥
Jeg har fått litt dilla på leo for tiden, som du kanskje forsto da jeg hadde på meg min nye leo-jakke i Stockholm. Haha! Nå har jeg gått til investering av et belte også, og ser for meg det kan være den perfekte detaljen til et helsort antrekk.
Dressbukser er jo et “must have” i skapet, og er kjempedeilig å ha tilgjengelig om du ikke vet hva du skal ha på deg. Et par dressbukser og en basic genser så er du der! Jeg har brukt min gamle dressbukse utrolig mye siden jeg kjøpte den, og tenkte det var på tide med en ny. Gleder meg til å prøve den på 😀

4

SKINNTIGHTS HER / FRILL-BLOUSE HER

Disse skinntightsene har jeg egentlig fra før, men siden jeg klarte å tryne noe så jææævlig på byen for et par uker siden ble den litt skrapet opp på kneet. Hehe, wopsi? Disse er de beste skinntightsene jeg noen gang har hatt, så jeg måtte ha et par nye! De sitter som et skudd, er komfortable og ser fantastisk ut. En varm anbefaling fra meg 🙂
Denne blusen syns jeg så helt fantastisk ut, og kan bruker både til hverdags og fest! Jeg er egentlig ikke en jente som bruker spesielt mye bluser, men denne var litt røffere i fasongen så den falt i smak. Gleder meg til å få den! Dessuten ser jeg for meg at den passer perfekt til skinntightsene 😉

3

KJOLE HER / DIAMANT-CHOKER HER

Jeg har fått helt hekta på kjoler med tynne stropper den siste tiden, og syns denne sølvkjolen var helt fantastisk! Ser for meg den kommer til å være så fin som jule eller nyttårskjole, eller bare på en fest der jeg vil pynte meg litt ekstra 😉
Diamant-chokeren også var et “must have” for julebordsesongen. Jeg har en tykkere en fra før, men den gjør såpass mye ut av seg at jeg ville ha en litt enklere også. Da kan man jo bruke den til så mye mer 😀
6 kommentarer
      1. Na-KD! 🙂 Det kommer en rabattkode til dere snart på den nettbutikken, på søndag eller mandag <3

      1. Hei! 😀 Jeg bruker endel tørrsjampo (helst den som heter XXL fra batiste, det er litt hårspray i den), så sprayer jeg håret med endel saltvannspray før jeg føner det bakover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg