Takk for meg

God kveld fine mennesker! I dag er jeg utrolig sliten, og jeg aner ikke hvorfor. Noen dager er vel bare slik. Kroppen er i skikkelig hvilemodus, og jeg har gått rundt som en zoombie i hele dag. Sovnet til og med på sofaen mens jeg hadde besøk i sta! Har allerede gått inn på soverommet og lagt meg i sengen, noe jeg svært sjeldent gjør så tidlig på kvelden. Nå ligger jeg å hører på Sigurd Ros – Festival på repeat. Det er en slik type kveld liksom, men FOR en nydelig sang det er.  Det varmer meg derimot at dere legger igjen så utrolig mange fine kommentarer. Det varmer virkelig langt inn i hjerterota! Dere er så snille <3 Tenk å si så mye fint om en person dere ikke kjenner engang. Det gjør meg virkelig imponert, det skal dere vite.  I kveld håper jeg på å sovne inn relativt ganske snart, slik at jeg kommer meg opp tidlig før jobb i morgen for å ta meg en joggetur. Det trengs virkelig, og jeg lurer på om det kanskje er derfor jeg er så slapp i dag. Jeg har jo bare hatt noen små treningsøkter siden jeg flyttet, i forhold til Molde der jeg virkelig var i form. Alt til sin tid, eller hva? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg