TAKK FOR MEG!

IMG_9947IMG_9950

Da var det den tiden av ferien. Den tiden der kofferten er pakket, den ekstra baggen jeg fikk med mamma fordi jeg har for mye klær er pakket, reiseburet til Zara mangler bare Zara og jeg mangler bare å ta på meg jakken. Ferien i Molde er slutt for i år (kanskje ikke så rart siden det er 2016 om et par dager), og jeg retter snuten mot Bergen! Ting jeg kommer til å savne med Molde er å ikke bruke penger på mat, nesten alltid ha en bil tilgjengelig, familien min og alle vennene mine. Ting jeg ikke kommer til å savne er å bo i en koffert, byens uteliv og igjen, familien min (begynner å bli litt lei av de altså).

I morgen er jeg faktisk veldig usikker på hva nyttårsplanene er. Det eneste jeg vet er at vi skal lage noe hinsides digg til middag og bli brisen på bobler. Etter det ordner det meste seg som regel. Ryktes forresten at det er storm i Bergen, og siden jeg skal fly widerø, altså en bil med propell er jeg redd for at enten flyet blir kansellert eller at jeg dør. Kryss fingrene for meg, og ta gjerne en bønn om du syns det er bedre!

IMG_0165

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg