TAKK FOR MEG!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og takk for sist holdt jeg på å si. Da har helgen kommet til en ende og det finnes virkelig ingen bedre følelse søndags morgen enn minnene om en super helg bak seg. Har fått tilbakemelding av June og Andreas om at de også hadde det helt konge, og det gjør jo saken enda bedre! Det er ikke til å skyve under en stol at vi har festet mye. Det blir ofte slik når solen skinner og man har besøk hjemmefra. I dag var den en småsliten gjeng som våknet opp, så vi har egentlig bare brukt dagen på Varg Veum-maraton og småsoving i sofaen. Nå skal vi derimot få på oss noen andre klær enn joggisen og komme oss ut for å spise middag. Jeg tenker kanskje tapas i dag, mmm!

Denne halveisbloggingen er det bare å beklage forresten. I morgen skal jeg jobbe mange, mange timer for å forhåndsskrive innlegg for hele neste uke mer eller mindre. Det er jo fadderuke og begrenset datatid på meg, men bloggen skal likevel holde seg fresh og oppdatert! Med det sagt vil jeg bare takke alle de fine menneskene som har gjort denne helgen helt perfekt. Hva hadde livet vært uten gode venner?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg