TAKK FOR I GÅR!

Image and video hosting by TinyPic

Holdt på å skrive “god fredag, endelig helg”, men så er det faktisk bare torsdag.. Ikke at jeg klager, altså! Akkurat nå sitter jeg litt småredusert på kontoret, og grunnen til det er kvelden i går. Åh, som jeg koste meg ♥ Klokken fem møtte jeg den fine gjengen over på takterassen til Jacob Aall for å drikke litt vin før vi skulle se på VG-lista. Etter konserten dro vi videre til søte Fride der festen fortsatte. Denne gjengen er helt fantastisk altså, koste meg fra ende til annen!

Kvelden ble avsluttet med at Cathrine (sorry ♥) roper at kebabsjappen stenger om fem minutter, og at vi må ha nattmat før vi drar hjem. Junkfood er jo en av mine store lidenskaper (trist nok..), så jeg var kjapp å få på meg skoene for å bli med. Det ble ingen kebab på meg, men jeg og Christoffer endte opp med en svær pizza, hvitløksdressing og bernaise. MMM! Onsdagen sin, det!

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer
    1. Synes Christoffer ligner veldig på Jax fra Sons of Anarchy! (Stort kompliment, haha) Veldig bra serie hvis du ikke har sett den 🙂

    2. Ser ut som en fin kveld!

      Jeg og moren min skal til Molde en tur snart, og jeg lurte på om du hadde noen tips til restaurant? 🙂

      1. Hei Jenny! 🙂 Så koselig! I molde anbefaler jeg å dra på Glass eller Molde Fjordstuer! Supergod mat 🙂 Kos deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg