TAKE AWAY OG SERIETIPS

2qlh6dd

LET´S EAT!

I dag er det ingenting som føltes mer rett enn litt deilig, asiatisk take away. Vietnamesisk mat er gå godt! Jeg har nemlig store planer om å benke meg fremfor tven resten av kvelden, noe som er veldig uvant for meg klokken fire på en onsdag. Jeg var nemlig å tok spraytan på Spraytanhuset Bergen tidligere i dag, og jeg må la fargen tørke skikkelig før jeg dusjer. Nå blir jeg fin helgen vettu, woop woop.
Jeg har nettopp startet å sett på The Good Wife, og selv om det ikke er den serien du blir hekta på asap så virker den okei. Jeg har ingenting annet å se på, så jeg får gi den et skikkelig forsøk. Kom gjerne med serietips. Ellers har jeg ikke så forbanna mye mer spennende å komme med i dag. Jeg får se om jeg titter innom etterpå, om jeg har noe å dele. Om du har et ønskeinnlegg så skriv gjerne en kommentar, så kan jeg poste det i kveld 🙂

rqyc10iei9ug

19 kommentarer
    1. Jeg syns The Good Wife var ganske bra! Ellers burde du se The 100 og Designated Survivor hvis du ikke har sett det 🙂 Også syns jeg den nye serien til Netflix om det engelske kongehuset, The Crown, er veldig bra, men det er jo for spesielt interesserte, haha.

    2. Hei. Hvis du liker breaking bad må du se Dexter. Kanskje litt kjedelig de første episodene, men det blir bare bedre og bedre, sykt spennende! 🙂

    3. Hvis du liker krim, så har jeg fått oppheng på Arne Dahl. Første sesongen har episoder på 1,5 time, men det er alltid to deler. Jeg har allerede rundet sesong 1 og er langt inne i sesong 2 🙂

    4. “Dont trust the bitch in apartment 23”
      “The fosters”
      “Jane the virgin”
      “Life unexpected”
      “Younger”

      Ha en fin kveld 🙂

    5. Hvis du liker serier som “the office” og “parks and recreation” så vil jeg gledelig anbefale serien “Derek” med Ricky Gervais. Er en serie som du ler og griner om hverandre! Gi det en sjangs! 🙂

    6. Breaking Bad er den beste serien jeg har sett!! Jeg var skeptisk fordi det ikke var min “type” serie, men så viste det seg at jeg elsket den! Du måå se den altså, lover at du ikke vil angre <3

      1. Jo har sett nesten alt, men plutselig ble det alt for avansert! Jeg hadde en to ukers pause, og skjønte ikke en drit da jeg startet igjen.. Haha! Men de første sesongene er BRA 😀

    7. Hvor har du kjøpt denne maten? Trenger tips til take away i Bergen, er ny i byen og savner take away-maten fra Oslo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg