TAGHAZOT RANDOMS

Reise i samarbeid med Lapoint

IMG_5569IMG_5575IMG_5581IMG_5589IMG_5607IMG_5619IMG_5624

Her i Marokko er det store kontraster. Èn gate er fyllt med vakker arkitektur, fargerike hus og et landskap jeg aldri har sett lignende. Sidegaten kan derimot være full av søppel og rot som ikke står i stil med gaten før. Syns det er utrolig fascinerende å gå rundt i den lille landsbyen vi bor i, Tanghazot. Det går også løshunder rundt overalt, noen ser ut til å ha det bedre enn andre. Vi fant verdens søteste valp på en av gatene i sta. Den lå å slappet av i solen, og var utrolig kosete. Da vi kom bort for å hilse logret den med halen og ville at vi skulle gi den litt kos på magen. Om du kjenner meg vet du at jeg elsker hunder mer enn alt, så jeg vil helst ta med meg den søtnosen hjem i kofferten til Norge!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg