SYKEPLEIER ELLER MOTE?

(inneholder annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA– Birkenstocks her – (annonselenke)

Forrige sommer lovte jeg meg selv å ikke kjøpe slike sko, syns de var så ufattelig stygge. Minnet meg mer om sykepleiertøfler enn et moteplagg. Nå derimot, kommer jeg hengende etter som vanlig og kjøpte meg et par. Vi får se om disse sandalene blir brukt eller ikke 😀 Birkenstock på nelly finner du her! De er forresten helt normale i størrelsen, verken store eller små.

9 kommentarer
    1. det som er så rart med det er at hvor flere man ser bruker en ting (uansett hvor stygt det er) så blir det automatisk kult etterhvert.. Ta slengbukser for eksempel, før kunne jeg ikke fordra det, men nå som instagram florerer av jenter i slikebukser så ja… Blir det fint.

    2. har sånne jeg og! Jeg syns faktisk de er veldig kule, men man må ha riktig antrekkt til! Også er de så syyyykt digge å gå i 😀

    3. Definitivt sykepleier da jeg forbinder det med kolleger som faktisk er sykepleiere.. og også hjelpepleiere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg