SYKEMELDT FRA INNKJØP

Hey ladies! Først og fremst; jeg skal svare på alle kommentarene i innlegget under. Vil svare skikkelig, og ikke kjapt og gæli som vi sier i Molde.

De to siste dagene har jeg ikke vært med på innkjøpene som planlagt. Noe som er ufattelig surt. Dette er jo klær som kommer i butikken allerede til sommeren, og akkurat nå så aner jeg ikke hva de andre har plukket ut fra kolleksjonene. Likevel så har vi et supersterkt innkjøpsteam, så jeg er overhode ikke bekymret ♥

Jeg har altså tatt ut en aldri så liten sykemelding på grunn av feber. I bransjen som selvstendig næringsdrivende er ikke dette noe man gjør. Typ aldri. Sist jeg ikke gjorde jobben min fordi jeg var syk var da jeg lå på sykehuset med magesår for et drøyt år siden. I morgen tenker jeg vel og merke å være med, feber eller ei. Det er siste dag med innkjøp, og den nekter jeg å gå glipp av!

FY faen så kaldt det er i Oslo om dagen forresten. Heldigvis hadde jeg denne blå fuskepelsen på meg på vårt første (og mitt eneste..) innkjøp på søndag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg