SYKDOM OG FLYTTEPLANER

ANNONSE – affiliatelink nelly

KJOLEHER (-25%)

Hola guapas! Hvordan har uken deres vært? 😀 Min har ikke vært helt topp. Lå inne med høy feber både tirsdag og onsdag, og fikk litt panikk for at det var korona. Heldigvis ikke, bare en “vanlig” feber. Man tenker jo at alt er korona nå for tiden, bare man er litt sår i halsen så er man plutselig den smittekilden. Man hadde jo sykdommer før pandemien også, utrolig nok.. Haha! Nå er jeg iallfall fin i formen, og er skikkelig klar for en rolig helg. Jeg skal kun slappe av, sole meg, gå tur, spise god mat og sove mye. Frister ikke litt å dra på party engang. Er det en ting det er nok av i Marbella, så er det partytilbud. De forsvinner heldigvis ikke etter en rolig helg!

Nå er det heller ikke lenge til jeg flytter, det kommer til å bli sååå deilig. Gleder meg til å vise dere bilder av den nye leiligheten! Så fin, sentral og ikke minst med min gode venninne Lene. Er så glad for at jeg har blitt kjent med henne her nede! Vet ikke hva jeg ville gjort hvis ikke, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg