SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

Hva har du gjort for å få disse krøllene?

Jeg har brukt denne krølltangen! Syns det ble SÅ fint!! For å få det så fyldig og “mye” så tok jeg ekstremt lite hår i gangen, og krøllet annenhver gang inn og ut. Om det gir noen mening? Haha!

Skal du studere profesjon eller bachelor i psykologi? 

Jeg hadde aaaaldri kommet inn på profesjon-studiet med mine karakterer fra videregående (vi snakker virkelig dårlige karakterer).. Planen var først å ta opp fag for å satse på å komme inn, men tid er faktisk penger så å måtte bruke flere år på å ta opp fag, og fremdeles ikke være garantert å komme inn på studiet ble litt dumt fant jeg ut. Derfor har jeg nå søkt på en bachelor i anvendt psykologi i første omgang, så satser jeg på å ta en master om jeg ønsker det om tre år. Det blir nok uansett veldig spennende, og jeg gleder meg til å sette meg skikkelig inn i fagene 😀

Hvorfor liker du ikke Marokko? Det må jo være mye mer ekte å feriere der fremfor Dubai der alt er en fasade for turistene?

Jeg liker jo Marokko, misforstå meg rett! Det er definitivt mer genuint å reise på ferie til et slikt land, der kontrastene er store og ingenting er skjult for å ikke skremme bort turistene. Marokko er nydelig på ekstremt mange måter, og jeg har kost meg begge gangene jeg har vært der. Men, det er også fordi det er så “ekte” at jeg har litt blandede følelser. Det er forferdelig å se unge barn sove på fortauet skitne av støv og uten skikkelige klær. At så mange mennesker lever i fattigdom mens porchene kjører rett forbi er helt absurd å oppleve. Det er også derfor det alltid er litt trist. Jeg merker jeg ikke klarer å ordlegge meg helt her. Dubai og Marokko er forsåvidt to helt forskjellige verdener, så det kan ikke sammenlignes opp mot hverandre. Dubai er kanskje et eventyrland bygd for å gi turister luksusen de bare kan drømme om hjemme, mens Marokko bare er…. Marokko. På godt og vondt.

Hvilken leppestift bruker du?

Det varierer veldig! Dessuten liker jeg å blande litt. I det siste jeg har jeg faktisk bare brukt leppomade. Men,mine favoritter er diverse liplinere fra Mac kombinert med lipglossen “melanie” fra NYX. SÅ FIIIN!

Kommer du til å skrive om trening og kosthold igjen?

JA! Jeg har nettopp landet ny PT i Oslo, og er i full gang med å planlegge høstens trenings og matrutiner. Nummer 1 på listen er å kutte sukker og hvetemel. Jeg kommer til å dele mange sunne og digge oppskrifter i tiden som kommer, samt min nye treningsrutine 😀 Stay tuned!

Legg igjen en kommentar om det er mer du lurer på ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg