SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

ANNONSE – Affiliatelinker

Hvordan er denne tightsen i passformen?

Den er stretchy, superpigg og normal i størrelsen 😀 Bruker den hele tiden. Link HER ♥

Hva har du på leppene her? Og hvilken foundation?

Jeg har på meg denne leppestiften, og bruker denne foundationen. Sistnevnte begynte jeg å bruke for typ en uke siden, og det er en av de beste (og billigste) foundationene jeg har prøvd!

Hva het den drinken du lagde da du hadde besøk av Glenn i Bergen?

Det er aperol spritz! Google it 😀

Hvor er genseren fra?

Den er fra NAKD! Link her ♥

Hvordan frisør går du til? Du har så fin hårfarge?

Tusen takk, and I KNOW!! Har gått til samme frisør i fire år, selvom jeg nå bor i Oslo. Går til Karoline på DIGG Hair i Bergen. Hun er den beste ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg