SVAR PÅ SPØRSMÅL

Hei hei! I dag har jeg heller ikke gjort stort mye. Dro en tur bort til Andrea i formiddag for å catche up, siden vi ikke har sett hverandre på evigheter med tanke på at begge har vært på ferier. Vi dro ut for å spise indisk mat, og det var nyyydelig godt! Nå tenkte jeg å svare på noen spørsmål, siden jeg har vært så dårlig å svare dere i kommentarfeltet de siste ukene. Skjerpings! Hvilke extensions bruker du?
Dette har jeg skrevet et innlegg om HER. Jeg bruker tape extensions fra High Class Hair🙂  Jobber du ikke lengre, har du bare ferie?
Nei jeg har ikke bare ferie! Men man kan vel si at jobbingen min er som en ferie, fordi internett har man stort sett overalt – som er det eneste jeg trenger for å jobbe. Jeg er virkelig heldig der, altså 🙂  Hvordan fikk du hvitere tenner?
Det har jeg også skrevet et innlegg om HER. Jeg bruker whitening-strips fra Dentway, og er så sykt fornøyd!! De kan dere kjøpe HER. (Nå har de salg!)
Hadde ingen gode før/etter bilder, så lånte Glenn sitt. Han bruker også whitening strips 🙂 Hvor er den lyserosa shortsen du brukte siste kveld på Gran Canaria fra?
Den er fra Zara!  Hvilket speilreflekskamera bruker du?
Jeg bruker Canon EOS 650D. Er kjempefornøyd!  Hvor på Gran Canaria bor du?
Jeg bor strengt tatt ikke på Gran Canaria, men i Oslo. Har vært endel der på ferie i sommer, og det er rett og slett fordi jeg trives godt der! Jeg og Andrea drar nedover dit på onsdag, og da skal vi bo på Sunprime Riviera Beach i Playa de Cura, som er litt utenfor Puerto Rico.   Har du fyllt på mer i leppene?
Ja, det gjorde jeg faktisk i går! Ser litt stivt og hovent ut enda, men det roer seg om noen dager. Skriver et innlegg om det senere 🙂

Om det er noe mer dere lurer på, så bare fyr løs! Kommer til å svare i kommentarfeltet 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg