Svar på spørsmål, del 2

Er du like opptatt av trening og kosthold som du var før du sluttet å blogge?
Jeg vil heller si at jeg er mer opptatt av det nå, enn det jeg var før. Sommeren 2011 (da bloggen startet å bli latterlig dårlig) var jeg utrolig misfornøyd med hvordan jeg så ut. Jeg spiste veldig mye usunt, og trente også sjeldent. Nå trener jeg jevnlig, men er absolutt ikke nazi på hva jeg spiser og ikke. Vil jeg ha biff med potetbåter og MYE saus til middag, så spiser jeg også det. Jeg har ingen tro på strenge dietter, med erfaring at disse bare sprekker etterhvert.
Her er et bilde fra mai 2011, og mai 2012. Kanskje ikke et godt eksempel, men på bildet til venstre er jeg endel større enn på det til høyre. Hvordan har du blitt så tynn?
Kanskje jeg vokste av meg valpefettet litt sent? Hehe, neida. Jeg har faktisk ikke gjort noe spesielt, tro det eller ei. Men husk, små endringer gjør underverker. Jeg spiser bl.annet ikke lyst brød til frokost og lunsj lengre, men prøver å holde meg til knekkebrød eller rugbrød. Jeg bytter ut vanlig pasta med fullkornspasta og bruker grove tacolefser for eksempel. Har ikke gjort de store endringene i livsstilen min. Jeg trener når jeg har tid og energi, og prøver å holde meg generelt aktiv 🙂 Kan godt skrive litt om treningen min i et eget innlegg om dere ønsker? Har du kjæreste nå?
Nei, nå er jeg singel 🙂  Har du noen i kikkerten?
Haha, dere er så opptatt av kjærlighetslivet mitt! Får så utrolig mange spørsmål angående sivilstatusen min. Men tja, har vel egentlig ingen spesielle i “kikkerten”. Eller jo. Eller nei. Mange og ingen vil jeg nok si 🙂 Trives utrolig godt som singel, og har tenkt (skal iallefall prøve) å være det en stund framover 🙂  Hva skjedde med rettsaken?
Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har vært publikum i én rettsak i hele mitt liv, og den var for tre år siden. Har ikke vært, og skal heller ikke i noen rettsak framover 🙂 Hvordan trives du i ny jobb i barnehagen?
Jeg trives UTROLIG godt! Har alltid sagt jeg skal jobbe i barnehage eller gamlehjem når jeg tar friår, rett og slett fordi da kan man jobbe 0800-1600 i stedet for disse irriterende kveldsvaktene. Jeg har utrolig koselige, og ikke minst morsomme kolleger. Herlige damer!! Barna er også så søte, man blir jo så utrolig glade i de etterhvert. Og et stort pluss er jo at jeg kan gå i joggisen på jobb! Hahah. Planlegger du å blogge lenge fremover, eller bare i en liten periode?
Jeg tenker å blogge en veldig god stund framover, ja! Jeg er tilbake for å bli, og ikke for å slutte med det første 🙂  Hvordan er forholdet til moren og brødrene dine?
MYE bedre nå som jeg har flyttet ut! Det var veldig mye krangling når jeg bodde hjemme, noe som egentlig er ganske vanlig mellom en tenåringsjente og moren? Flyttet ut (igjen) i januar i fjor, og forholdet vårt er nå kjempebra! Hun er jo bl.annet min faste treningspartner. Hvor er kjolen fra nyttårsaften fra?
Den er fra Lipsy, kjøpte den på nelly.com 🙂  Hva har du gjort siden sist du blogget?
 http://julianyland.blogg.no/1359927591_siden_sist.html 🙂 Hvordan er det å ha hund når du jobber?
Det går veldig fint! Jeg må selvfølgelig stå opp tidlig om morgenen for å gå tur og gi henne frokost osv. Når jeg er på jobb så ligger hun i bur, men hun må absolutt alltid ha tilgang til friskt vann, så det står en vannskål i buret henne. Når jeg kommer hjem så går vi en liten tur igjen slik at hun får gått på do.  Hvorfor flytter du til Oslo? 
Jeg har bodd i Molde lenge nok nå, og jeg trives utrolig godt. Det er ikke pga trivsel jeg flytter. Jeg har en super jobb, fantastiske venner og har det veldig fint, men jeg føler at det er på tide å komme seg videre rett og slett. I denne byen ser man jo de samme trynene hele tiden, og lever litt i en Molde-boble. Dessuten har jeg mange venner i Oslo, og jeg tror virkelig det er byen for meg!  Hva ville du sagt til den 15 år gamle Julia?
Hmm, vanskelig, men interessant spørsmål! Jeg ville nok sagt at livet har mer å komme med enn det jeg trodde, og at tålmodighet er en god ting. Ikke vær så spontan, pluss at ting ordner seg alltid til slutt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg