SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 2

Tenker du fortsatt på guttene du har vært i et forhold med?
Det er klart jeg tenker på ex-kjærestene mine fra tid til annen! Lurer på hvordan det går med de, og om de har det bra. Selv om vi ikke er kjærester med betyr det ikke at jeg vil de vondt, for det er veldig snille gutter som fortjener det beste 🙂 Disse tankene er kun vennskapelige, og jeg kunne nok aldri blitt sammen med noen av de igjen i fremtiden.

Og hva er trofasthet i et forhold for deg?
At man er ærlige mot hverandre og ikke skjuler ting. Utroskap for meg er for eksempel ikke bare å hooke opp med noen andre på byen, for eksempel å flørte-tekste med en annen jente syns jeg er ti ganger verre – selvom det ikke nødvendigvis blir sett på som utroskap. Jeg tror det er veldig varierende fra forhold til forhold, så man må bare finne en balanse som passer begge parter.

Går det an å slutte å elske en person som ikke elsker deg?
Huffda, det håper jeg da virkelig går! Personlig har jeg aldri opplevd det på den måten før, men jeg tror det beste er å distansere seg fra den personen så godt som mulig. Gjør ting for deg selv og bruk mye tid sammen med venner og andre sosiale aktiviteter. Plutselig møter du en ny gutt og da blir den gamle forhåpentligvis fort glemt 🙂

Hva tror du er oppskriften på et lykkelig forhold som kan føre til et ekteskap? Er det flaks..eller er det konkrete ting som bør være til stedet.
Hvordan har du opparbeidet tillit og en komfortabel ro i dine forhold..”hvem snakker han med, hva ser han på, hvem møter han på, hvem ringte han, hva sier og gjør han når jeg ikke er der? Jeg tenker ikke på å være sjalu. Her snakker jeg om frykten for at noe skal spolere noe du har med en du har gitt hjertet ditt til.
Tips?
Nå er jeg kanskje ikke den beste personen å spørre da jeg ikke helt vet om jeg tror på ekteskap. Drømmen min i fremtiden er jo såklart å føle meg klar for å tilbringe livet sammen med et annet menneske og vite at det kommer til å vare, men om det kommer til å skje får jeg bare vente å se.

Angående tillit i et forhold mener jeg det er helt vesentlig om det skal funke. Om min kjæreste ikke stoler på meg når jeg prater med andre gutter kommer det for eksempel aldri til å funke siden jeg har mange kompiser. Det samme gjelder andre veien. Om jeg blir nervøs eller stresset over at han prater med andre jenter er det faktisk ikke vits. Sjalusi kan virkelig tære både på deg selv og forholdet, og om tilliten ikke er der er det nok viktigst å jobbe mye med seg selv før man går inn i et forhold.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Erfaring med brasiliansk?
Voksing regner jeg med? Ja, har prøvd det en gang tidligere. Elsker det! I ettertid vel og merke, der og da er det rimelig vondt.

Lurte bare på hvilke nettbutikker du handler på?
Jeg handler mest på nelly.com, men er ofte innom Zalando også 🙂

IMG_8730-3

Noen gode fest-sanger før partysesongen starter?
ÅH, jeg er så dårlig på musikk!! Finner alltid nye sanger flere måneder etter alle andre, haha. Men mine favoritt partysanger nå er:
Alan Walker – Faded Instrumental (spotify her)
Jon Sine – Walking down the line (spotify her)
Kom gjerne med sangtips til meg!

Blir håret ditt fort fett? I så fall, hvor ofte vasker du det, og hvordan steller du det?
Njaa egentlig ikke, kommer litt an på været faktisk.. Haha! Jeg vasker det som regel annenhver dag, og om jeg føler for en oppfreshning bruker jeg tørrshampo. Ellers bruker jeg å føne håret mens det er vått med en børste, og retter det der det trengs.

Jeg er stor fan av disse “dress like me” innleggene. Hva med fler av de?
Ja, det kan jeg såklart lage flere av 😀 Så moro du liker de!

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har sendt deg en mail men ikke fått svar.. Jeg bestilte nemlig den hvite buksen din fra Tictale men ikke motatt denne til tross for at den er betalt Har du sendt denne?

      1. Hei! Jeg svarte deg på mailen, har du sjekket søppelpost? 😀 Buksen er sendt, hører flere ikke har fått plagg så jeg aner ikke hva som skjer! Sendte med b-post og det tar jo et par dager ekstra, så er det sikkert mye å gjøre på posten regner jeg med 🙂 Gi meg en lyd når du har fått den! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg