SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 2

Føler du det var verdt å kjøpe en chihuahua/hund når du er 17 år?
For min del er kjøpet av Zara det beste jeg noen gang har gjort. At jeg skulle bli så knyttet til en liten hund var ikke noe jeg hadde sett for meg. Hun er min aller beste venn og jeg kunne ikke sett for meg et liv uten henne, uansett hvor klisje det høres ut. Uansett er det viktig å tenke nøye igjennom før du går til kjøp av et dyr. Det krever tid, penger og mye omsorg. En chihuahua er en hund som kanskje ikke krever mest, men som man likevel ikke kan stappe i veska, mate den et par ganger i uken å tenke at det er nok. Gjør grundig research, uansett hvilket dyr du tenker på å kjøpe 🙂

Savner du å være med Andrea Badendyck?
Jeg savner baben min hele tiden, og jeg savner sånn tiden da begge bodde på Majorstuen å fant på ting omtrent hver dag. Herregud for en gøy sommer det var, en av de beste! En vakker dag skal vi begge bo på Majorstuen igjen, og det gleder jeg meg veldig til. Hihi! Vi prater om at hun skal komme til Bergen på besøk om et par uker, noe jeg håper skjer 🙂

hahahaSkulle finne et fint bilde av meg og andriss, så fant jeg dette!! ALTSÅ for en redigering?? Noen som akkurat hadde oppdaget spraytaneffekten på picmonkey? Haha jeg dør! Nå må jeg nesten lage et eget innlegg med redigeringsfails…

Har du fortsatt kontakt med Lars Tangen osv?
Jeg har såklart kontakt med Lars enda! Nå bor han i Los Angeles, og det ser ut til at han lever the time of his life.

Hvilken linje gikk du på vgs?
Jeg gikk studiespesialiserende!

Hva er dine beste studietips?
Dette er kanskje det vanskeligste studietipset av alle, men noe jeg har prøvd litt dette semesteret. Nemlig å starte eksamensperioden allerede nå! Ikke å lese tolv timer om dagen naturligvis, men å sitte å faktisk starte på puggingen allerede nå. Da slipper man å stresse seg ihjel to uker før eksamen for å kunne alt.

Har du planer om å reise til varmere strøk snart?
Jeg har ingenting planlagt før jul, men etter det skal jeg jo på surfe camp med Lapoint, gleder meg!!

Hvilket valgkurs har du på BI i år?
Jeg har sosiale medier! Virker som et veldig spennende og ikke minst relevant fag. Jeg var spent på om det var noe å lære i det kurset i og med at jeg har jobbet med sosiale medier på fulltid i maaange år og jobber enda på sosiale medier. Heldigvis har de vinklet det på en litt mer næringslivs-relatert måte så jeg syns absolutt det er interessant å gir meg mye.

Og hvordan gjør du det ift at du bare studerte deltid første semester?
Jeg tar de ekstra sammen med fulltidsstudie! Nå tar jeg foreks opp makro, så tar jeg markedskommunikasjon neste år 🙂

IMG_2755-2

Tips for nye bloggere?
Blogging tar mye mer tid enn folk ofte tror, så regn med det! Jeg merker selv at bloggen min har vært ganske dårlig den siste uken, rett og slett fordi det har vært alt for mye skole. Det kan være smart å planlegge ukene slik at du ikke går på “bloggsmeller” som jeg har gjort. Ta også gode bilder å tenk at teksten skal være interessant å lese!

Skeier du ofte ut?
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært den flinkeste på verken kosthold eller treningsfronten siden sommerferien. Etterpå skal jeg sette meg ned å planlegge neste uke slik at  treningen er inkludert i planene mine, da merker jeg kostholdet kommer seg også 🙂 Ellers syns jeg det er viktig å kunne kose seg med god mat en gang iblant, selvom man ellers har et sunt kosthold!

Hvordan kombinere skole og fritid?
Nå må jeg kombinere skole, blogg og fritid! Det går egentlig veldig fint, men dagene er hektisk og det er dessverre ikke mye tid til å slappe av. Av og til tar jeg meg derimot en dag helt off og bare driter i alt, ligger på sofaen å ser på en serie. Åh, de dagene er så digg! Da klarer jeg liksom å glemme alt ansvar og ting jeg burde ha gjort.

Har nettopp kjøpt meg klokke fra komono. Hvor i Bergen kan jeg stramme/tilpasse den? Er dette noe jeg kan gjøre selv?
Jeg tror ikke dette er så vanskelig å gjøre selv, det ligger en beskrivelse i boksen om jeg ikke tar helt feil? Hvis ikke kan du gå innom Regn i strandgaten så hjelper de deg 🙂

Kan du fortelle litt om BI og studiet du går på?
Jeg har virkelig ingenting negativt å si om BI. Syns det er en utrolig bra skole med dyktige forelesere og et vanvittig bra studentmiljø. Iallfall i Bergen! Jeg studerer markedsføringsledelse. Du kan lese mer om studiet på nettsidene til BI her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg