SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 2

Hvordan var det å ta brasiliansk voks? Var det ubehagelig å kle seg naken foran en fremmed person? Var det veldig vondt? Hvordan var det etterpå?
Vel, jeg skal ikke lyve å si det var spesielt behagelig. Jeg syns det var vondt. Heldigvis varte det bare noen få minutter, og jeg har aldri følt et større lykkerus enn da vi var ferdig. Haha! Jeg kjente jo Jeanette Helen som vokset meg, så jeg syns det var litt ekstra ubehagelig å kle seg naken forran henne siden vi allerede har blitt venninner. Tror kanskje det hadde vært lettere med en totalt fremmed? Men nå har hun jo allerede sett alt der nede, så da får hun vokse meg til dagen jeg dør 😀 Neida.. Etterpå var det helt fantastisk, hadde ikke vondt og følte ingen ubehag. Anbefales veldig! Jeg tok min behandling hos TL Salongene Laguneparken.

Beskriv Molde med tre fine ord.
Nydelig, koselig, hjemme.

Hva er din guilty pleasure?
Være helt alene i leiligheten, grave meg ned i sofaen med seriemaraton mens jeg spiser french fries og sjokolade om hverandre. En av livets gleder <3 Og så er jeg blodfan av paradise hotel.

Hva er den beste ferien du har vært på? Kan du si tre steder du ikke har vært, men som du drømmer om å reise til?
Den beste ferien klarer jeg faktisk ikke å velge, men jeg har to favoritter. Først Floridaturen med cruiset til Bahamas. Alt vi fikk oppleve under de to ukene er helt fantastisk. USA er virkelig noe annet enn alt jeg har sett i Europa. Følte jeg var i en annen verden og det sluttet liksom aldri å imponere.

Min andre favoritt-tur er nok min og Andrea sin første tur til Gran Canaria. Ikke fordi det er verdens mest luksuriøse feriested, men fordi vi hadde det så gøy på den turen og jeg sitter kun igjen med gode minner og latterkramper.

Tre steder jeg ikke har vært men ønsker å reise til er New York, Signapore og Kapp Verde.

1690860-11-1360876912114

Hvilket utested er det beste i Bergen?
Først og fremst vil jeg si at jeg elsker utelivet i Bergen! Trives mye bedre der enn i Oslo på byen. Det er mange utesteder jeg liker, men favoritten på tirsdager er Contra, torsdager Calibar og fredag/lørdager Jacob Aall.

Hvordan er det å bo i Bergen kontra Oslo?
Bergen er jo tidenes studentby, og siden jeg er student passer det meg perfekt. Men så er jeg også blogger, og der skjer det mest ting i Oslo. Føler meg veldig splittet mellom de to byene, og vil helst bo i begge. Jeg føler Bergen er en mer inkluderende by med lettere for å bli kjent med mennesker. Jeg kjente jo kanskje fem personer da jeg flyttet dit, men har blitt kjent med utrolig mange det siste året. I Oslo kjenner jeg jo mange fra før, men kan ikke påstå jeg blir kjent med like mange mennesker som i Bergen. Men, jeg elsker begge byene og som sagt har jeg store problemer med at jeg ikke kan bo i begge. Men om du skal studere ville jeg absolutt valgt Bergen!

Når fikk du Zara? Hva liker du best med hun?
Jeg kjøpte Zara da jeg var 17 år. Det beste med Zara er at hun er verdens snilleste hund som elsker mennesker, og at hun er trofast. Kunne ikke sett for meg å komme hjem uten å se det rare trynet hennes vente med døren. Verdens beste venn <3

Favorittapper på mobilen?
Jeg har ikke så mange apper, men de jeg er helt avhengig av er rat on a skateboard (eneste spiller jeg har, spiller det hver eneste dag..), instagram, facebook og snapchat + ruter billett, google analytics og bloglovin!

Hvis du kunne valgt ett sted i hele verden du skulle bo, uten å betale noe ekstra, hvor ville du bodd?
Skal jeg være helt ærlig spiller det ikke så stor rolle hvor jeg bor, så lenge jeg har venner rundt meg. Vi er jo så heldig at å komme seg til andre siden av kloden er bare noen tastetrykk unna, så for meg er det aller viktigste og ha venner pluss familie i nærheten. Det hadde jo vært fryktelig kjedelig å bodd helt alene på en øy i Bora Bora? Eller, kanskje ikke kjedelig. Men uansett er det viktigste i livet mitt menneskene rundt meg!

Hva er din favoritt trening tights?
Det er faktisk en helt svart en fra Kari Traa. Den sitter som et skudd på beina og er helt nydelig å trene i! Ellers liker jeg også den turkise fra Reebook, 2xu og Nike sine tightser. Treningsklær kjøper jeg litt overalt, både på nettet og i sportsbutikker 🙂

P5212238-2

Vil du si at livet er bedre etter vgs, både med tanke på studier, venner og det ellers sosiale?
Hmm, for et vanskelig spørsmål. Jeg vil nok si livet mitt er bedre nå, ja. Selvom jeg hadde det fantastisk på vgs også med mange venner og mye gøy som skjedde. Husker enda alle hjemmefestene der vi ble full på to smirnoff og danset rundt overalt.  Men nå er det liksom mindre drama, man har mulighet til å velge alt i livet selv uten tillatelse og det sosiale kan man iallefall ikke klage på. Studiene er også en million ganger bedre nå enn på videregående, trives supergodt på BI! Grunnen til at jeg liker livet nå bedre er jo uten tvil fordi jeg har alle valgmuligheter. Jeg bor i Bergen fordi jeg vil det, og jeg er i Oslo hele sommer fordi jeg vil det. Gled dere til etter videregående folkens! 🙂

8 kommentarer
    1. Hei, Julia:-D

      Kjæresten min og jeg skal til Florida i sommer. Fort Lauderdale, Miami, Clearwater, Orlando + 5 dagers cruise til Bahamas og Key West.

      Har du vært på disse stedene – kanskje du kunne skrevet et innlegg om hvordan din tur var, anbefalinger osv.:-)

    2. har du sett alle episodene av heroes? jeg så hele sesong 1, men følte at det ble litt trygt etter det. eller tar jeg helt feil?:-)

    3. Så fine svar! Jeg skal til Oslo om en måned ca, har du tips til bra spisesteder og hvor vi bør shoppe? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg