SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Trener du mye fortiden? Husker du trente, og skrev så mye om trening før, savner det.

Huff, trening er vel kanskje ikke høyest på prioriteringslisten min om dagen. Jeg meldte meg faktisk ut av Sats for noen måneder siden, etter et drøyt halvår som støttemedlem. Trening er noe som har gitt meg stor glede igjennom hele livet, så snart er det vel på tide å børste støv av joggeskoene å komme seg i gang igjen. De har heldigvis nettopp åpnet et nytt treningssenter rett ved Janne & Julia, så jeg tenker å melde meg inn der! Det blir nok ikke før over nyttår, men det er jo da man skal starte med alle nyttårsforsettene sine så det passer bra 😉 Hehe. Selv om hverdagen er travel så har man jo egentlig alltid tid til å trene!

Hva slags tv serie følger du med på fortiden?

Hva er det jeg ikke følger med på? Akkurat nå har jeg ingenting å se på som virkelig oppsluker meg, noe som egentlig er litt trist syns jeg da det beste jeg vet er å kose meg med serie før jeg sovner. Likevel har jeg nettopp sett Aber Bergen på viaplay, som var sånn OK + spennende! Så begynte jeg nettopp på Blacklist sesong 3. De to første sesongene så jeg for mange år siden, så det tar litt tid før jeg henger med i svingene igjen. Krysser fingrene for å bli hekta igjen!

Har du noen restauranter og nattklubber å anbefale i Bergen?

Resturanter: Bare Vestland, Spisekroken, Soya og Sumo er mine fire favoritter! Det finnes jo mange andre resturanter også, men de jeg nevnte her er superbra 🙂
Utesteder: Nå finnes det ikke så mange nattklubber i Bergen tror jeg? Eller, jo! Kanskje Ricks som nettopp åpnet igjen. Det er litt for fullt der på lørdager etter min smak. De stedene jeg bruker å gå på er: Jacob Aall, Vaskeriet, Calibar og en sjelden gang tar jeg meg en sving på Brukbar. Om du vil ha gode drinker anbefaler jeg No Stress, som er et lite sted det er hyggelig å starte kvelden på 🙂

IMG_6269-2

Er det slutt mellom deg og kjæresten, og er det derfor du har hatt det så vanskelig i det siste?

Ja, det er slutt mellom oss. Klart det har hatt mye å si for at ting har vært vanskelig, for det er ikke lett å miste en person man er glad i og som står deg nærmest av alle. Etter bruddet har jeg også tatt et slags “oppgjør” med meg selv og ting som har plaget meg lenge, så det var mye følelser på én gang som gjorde at jeg hadde det ganske tøft. Likevel er jeg glad for at jeg tok det oppgjøret, for den dag i dag føler jeg meg bedre med meg selv enn på lenge. Det kan være vanskelig å være den personen du ønsker mot andre mennesker om du kanskje ikke har det så bra personlig.

Hvordan går det med butikken? Synes den er så utrolig fin!

Tusen takk, det gjør meg så glad! ♥ Det går veldig fint med butikken. Vi går nå inn i vår femte driftsmåned, og jeg blir bare mer og mer motivert for hver dag som går. Det er fremdeles så mange spørsmål vi ikke har fått svar på. For eksempel: “hvordan kommer salget i julen til å gå? Hva kan vi forvente oss i omsetning i januar og etter salget? Kommer disse produktene til å funke bedre der, eller der? ” Typ. Haha! Det er utrolig gøy å være endel av denne reisen, og jeg tror ikke min partner in crime, Janne, vet hvor glad jeg er for at han overbeviste meg om å bli med.

Bor du alene nå?

Ja, det gjør jeg 🙂 Jeg bor enda i samme leilighet som jeg alltid har gjort. Her trives jeg veldig godt. Jeg tenker forresten å ha en liten interiør-oppussing, så om noen har favorittbutikker (helst på nett) så kommenter de gjerne her!

Must have i klesskapet denne høsten/vinteren?

Jeg tenkte først å skrive typ “oversized strikk og skinnbukser”, men så kom jeg på at jeg faktisk ikke har brukt det så mye denne høsten. Det jeg derimot er glad jeg gikk til investering i er den svarte dressbuksen min fra nelly (link her)! Jeg bruker den hele tiden, både til sneakers og boots.

IMG_0877-2

Kommer du tilbake til Oslo igjen? Savner du å bo her?

JAA jeg må jo tilbake til Oslo! Når vet jeg ikke enda. Det er nok en motivasjon for å gjøre butikken bra, slik at vi kan utvide til Oslo. Jeg tror nok både jeg, Janne og vår daglige leder Ingeborg har en drøm om å åpne i hovedstaden. Jeg føler kanskje ikke at Bergen gjør så mye for meg lengre. Om det ikke høres helt rart ut? Ja, jeg har butikken, venninner og alt det der i Bergen. Likevel føler jeg meg kanskje litt rotløs her akkurat nå. Vi får se! Jeg flytter nok ikke til Oslo med det første, og man vet jo aldri hva framtiden bringer 🙂

Har du noen tips til gode tips til sminkefjerner?

Det siste halvåret har jeg vært helt konge på hudrense-rutinene mine, om jeg skal si det selv 😉 Først fjerner jeg den overflødise sminken med en sminkeserviett fra… ehm, nå husker jeg ikke hva det merket heter. Du vet den hvite og grønne du får kjøpt på alle butikker? Neutral? Hmm. Samma det! Det er egentlig ikke så viktig.
Deretter renser jeg huden med seriøst verdens beste cleanser fra Elde (her), før jeg går over med dagkrem (her) og øyenkrem (her). På natten bruker jeg også å ta på serum (her) før jeg påfører hudkremen. Jeg tror ikke helt alle forstår hvor mye det har å si for sminkeresultatet hvordan du behandler huden din. Jeg føler iallfall at jeg både glinser mye mindre nå, pluss at sminken faktisk sitter hele dagen.

hei hvor er jakken fra som du har på bilde?

IMG_4896-2

Denne jakken er fra Nelly her 🙂

Om du har noen spørsmål til del 2, så kom med de i kommentarfeltet!

7 kommentarer
    1. Når ble det slutt mellom deg og kjæresten?
      Hvorfor ble det slutt og hvordan taklet du det? Tips? Går gjennom et brudd nå der utroskap var involvert. Putter på et brave face om dagen, da jeg ikke liker å snakke om det, men ikke like lett alltid.

      Din faste sminkerutiner både til hverdag og fest? Hvilke produkter bruker du?

    2. Hei, jeg leter febrilsk etter noen fine og lave boots (Chelsea boots). Det er viktig at de er gode på foten og lav hæl. Har du et godt tips? Takk.

    3. Er øyekremen bra? 🙂 Bestilte den (og cleanseren) i stad! Håper på å se litt forbedringer/finere hud under øynene <3

        1. Så bra! Det skal jeg gjøre 🙂 bestilte cleanseren og! På tide å ta vare på denne huden før det er for sent 8)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg