SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Jeg hater å love ting på bloggen jeg ikke klarer å holde. Disse svarene skulle blitt publisert for et par dager siden, men her kommer de altså.

Hvordan har du det for tiden? Går det bra?
Med meg går det faktisk utrolig bra for tiden! Har mye å glede meg til fremover, i tillegg til at alt på privaten er veldig bra 🙂

Når du er ferdig utdannet, hva blir din “tittel” da? Hva kan du jobbe med?
Hmm usikker på hva tittelen blir, men da har jeg en bachelor i markedsføringsledelse og kan jobbe med utrolig mye! Jeg har ikke helt satt meg inn i nøyaktig hvilke jobber man kvalifiserer seg for, siden mitt mål er å starte noe eget.

Har du lang vei til skolen fra der du bor?
Nei egentlig ikke! Jeg må ta bybanen tre stopp, som tar cirka fem minutter 🙂

Hvor farger du håret ditt og hvor mye koster det der du går? Nydelig farge!
Tusen takk ♥ Jeg går fast til Karoline på Digg Hair! Min behandling blir sponset så veldig usikker på hva det koster. Hun er by the way den eneste som får lov til å klippe meg, haha!

Hva gjorde du i fråret ditt (hvis du hadde)?
Første halvåret jobbet jeg i barnehage i Molde, før jeg startet opp bloggen min igjen. Jeg flyttet til Oslo, jobber et halvt år som campain manager for Vender før jeg valgte å bare blogge 🙂 Siden 2013 har jeg altså bare blogget som jobb.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHadde du bra nok snitt til å komme inn på BI (?) eller måtte du ta opp fag?
Det er veldig lett å komme inn på BI, men ikke så lett å komme ut – om dere skjønner? Det er en privatskole så de fleste kommer inn så lenge de har kapasitet, men fagene er utrolig krevende og det skal mye til for å få en god karakter. Derfor anbefaler jeg å være klar for studier før du søker BI, hvis ikke kan det bli dyrt og unødvendig!

Hei! Jeg skal flytte inn med kjæresten til våren og bli samboer. Det gleder jeg meg til! Har du noen tips og triks som du vil dele, ettersom du hadde samboer før? Hva bør vi for eksempel snakke om på forhånd, har du noen tips til regler vi bør inngå, eller bare noen generelle tips/tanker?
Hei! Så spennende, lykke til 😀 Personlig tror jeg det er veldig lurt å gi hverandre “space”, og ikke gå i fellen der dere sitter sammen å ser på tv hver eneste dag og aldri er med andre enn hverandre. Tror også det er veldig lurt å være flink å finne på ting utenfor hjemmet for å bevare gnisten. Når man flytter sammen blir det fort at man krangler om småting som rydding og oppvask, noe som er totalt unødvendig. Det krever mye å flytte sammen med kjæresten sin, og man lærer å kjenne hverandre på en helt ny måte. Altså veldig spennende, håper det går fint ♥

Feirer du jul med mor eller far?
Selv om jeg har skilte foreldre har vi alltid feiret julaften sammen, men i år skal vi faktisk feire separat. Det kommer til å bli utrolig merkelig, og jeg syns det er veldig trist.. I år skal alle barnene feire hos pappa.

Har du kjæreste nå?
🙂

Hvordan har det gått med treningen nå i eksamensperioden?
Nei huff, det har vel egentlig ikke gått i det hele tatt? Haha! Kan faktisk ikke huske sist jeg hadde meg en skikkelig treningsøkt. Gleder meg til å finne treningsgnisten igjen, akkurat nå er den long gone! Derfor er det ekstra viktig for meg å passe på kostholdet.

Har du kunne tenkt deg å stille i bikinifitness?
Nei, det tror jeg nok ikke. For å stille i en slik type konkurranse krever det stor selvdisiplin og dedikasjon for  målet, noe jeg ikke tror hadde passet meg. Jeg elsker sunn mat og trening, men jeg elsker også å lage god mat med god drikke. For meg er det en stor del av livet jeg ikke ønsker å gi opp.

Har du et bra forhold til din egen kropp, eller får du litt indre panikk dersom du ikke får trent på noen dager?
Det går litt opp og ned, akkurat nå føler jeg meg jo litt dvask siden treningen har vært nedprioritert i eksamensperioden. Likevel syns jeg ikke det er noe krise, jeg har en slank og fin kropp som lett kan strammes opp – om jeg vil 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva tenker du om at det kommer/har kommet så mange flyktninger til Norge?
Skal jeg være helt ærlig har jeg ikke tenkt så mye over det. Jeg syns det er fint vi kan hjelpe, og jeg syns vi burde hjelpe. Flyktningspolitikken er ikke noe jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i, likevel syns jeg det er helt sykt hvor mye rasisme det har skapt blandt det Norske folk. Det gjør meg utrolig vondt, for rasisme er det verste jeg vet. Holdninger som det hører ikke hjemme i dagens samfunn, og det er utrolig trist at mange ikke ser enkeltindivider og mener alle muslimer er terrorister.

Har du tatt silikon i brystene?
Nei det har jeg ikke gjort!

 

 

5 kommentarer
    1. Har sendt deg flere meld og ikke fått svar. Kan du svare meg på når jeg får kjolen min som jeg kjøpte i netbutikken din? Den fra lipsy? Pengene ble overført over over 2 uker siden og er enda ikke kommer.

      1. Heihei! 🙂 Kjolen er sendt, så den er nok rett rundt hjørnet. Hører flere av plaggene bruker lang tid i posten, aner ikke om det er fordi de har mye å gjøre på.. Men den er sendt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg