SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Hvor ofte fyller du på vippene dine? : ) Har du noen tips til å ta vare på de bedre ? Føler jeg må fylle på mine hver tredje uke.
Hei! Jeg fyller på mine cirka hver andre/tredje uke selv. Ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg liker at det alltid er helt fullt med vipper! Mine beste tips er å “vaske” vippene hver gang du dusjer, bare gnikk de litt forsiktig under vann. Fjern alltid gammel maskara om du bruker det, og gre vippene med børsten hver eneste dag! Den får du som regel med etter en vippetime 🙂

Hvor får du inspirasjon fra? Klær, trening, mat, interiør og litt generelt.
Mennesker inspirerer meg veldig. Det er sjeldent jeg leser i et moteblad å får inspo derfra, mens mennesker generelt er min største inspirasjonskilde. Jeg kan se en gutt med kul klesstil å tenke hvordan jeg ville gjort det selv, for eksempel. Eller en gammel dame med en kul jakke å tenke på hvordan jeg ville gjort det på en annen måte. Til trening er det kun meg selv jeg kan hente motivasjon fra, jeg blir svært sjeldent påvirket av flotte kropper og alt det der. Interiør vil jeg ikke skryte på meg å være sånn supergod på, men jeg har en leilighet iallfall jeg syns er veldig fin og det er det viktigste!

Kan du skrive litt mer om trening og kosthold igjen? Var så imponert over hva du fikk til da du skrev en del om dette.
Når jeg kommer inn i rutinene selv igjen skal jeg såklart gjøre det! Da blir det endel av hverdagen min og en naturlig del av bloggen 🙂 Så moro du syns det, syns det var veldig motiverende å høre!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er en perfekt kveld for deg?
Jeg har mange definisjoner på hva en perfekt kveld er, uansett om det er hjemme i sofakroken eller ute på byen. En perfekt kveld for meg er en kveld med mennesker jeg er glad i, MYE latter og gode samtaler. Om jeg kan legge meg med et smil om munnen er jeg ganske fornøyd!

Hva motiverer deg?
Det spørs helt hva sammenhengen er, og jeg tror svaret her er ganske likt som på spørsmålet om inspirasjon.

Kunne du laget en høstinspirasjon både for sminke og klær?
Det kan jeg godt gjøre! 😀 Har allerede planlagt et sminkeinnlegg, og så tenkte jeg å legge ut litt nellyinspo på søndag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du fått spørsmål om å være med på Bloggerne? Hvis ikke, hva hadde du gjort dersom du fikk spørsmål?
Nei det har jeg ikke! Jeg har alltid tullet med at jeg har så syyyykt lyst til å være med, men når jeg tenker meg om er det kanskje ikke tull likevel? Haha! Det hadde absolutt vært gøy å delta så om jeg en gang i fremtiden blir spurt ville jeg nok sagt ja. Det er en super mulighet for leserne mine å se hvordan hverdagen min faktisk er, og ikke bare gjennom bloggen. Det er vanskelig å gi alt av personligheten sin svart på hvitt via tekst.

Har lest bloggen din lenge! Hugser godt “gamle dager”. Hva skjedde egentlig mellom deg og bea?
Vi hadde nok våre intriger vi også i våre fjortisdager, haha! Husker egentlig ikke detaljert om det skjedde noe spesielt, jeg har iallfall ingenting stygt å si om den jenta 🙂 Syns hun virker supersøt!

Blir du ofte gjenkjent på gaten, og er det mange som kommer bort til deg for å si hei, og hva tenker du om dette?
I hverdagen er det ikke så veldig ofte folk kommer bort. Da jeg var yngre var det noe helt annet, men det er kanskje ikke normalt for 20åringer å gå bort til en blogger de leser? Eller? På byen er det litt annerledes, og da kommer det jenter bort titt og ofte. Det syns jeg er så utrolig hyggelig, og jeg prøver alltid å ta meg tiden til å slå av en skikkelig prat om noen kommer bort. Det er jo dere som motiverer meg til bloggen, og det syns jeg dere skal vite!

Jeg bor selv i Bergen, og har nettopp fylt 20, hvor er det aller beste stedet å dra ut?
Gratulerer, det er nå moroa begynner 😀 Haha! Jeg har skrevet et innlegg om utelivet her med mine faste plasser.

Hvilke andre bloggere har du kontakt med?
Huff, hvor skal jeg begynne? Haha! Bloggbransjen er ikke så stor så man har vel hilst på de fleste. Dessuten er vi en veldig sosial gjeng hos United Influencers (vi har byttet navn og heter ikke lenger united bloggers!) som jeg prater med daglig.

Du har så utrolig fin stil, kan du ha noen slags ” dress like me ” innlegg?
Tusen takk, det er veldig hyggelig å høre! Såklart kan jeg det, tusen takk for tips 🙂

Hvilke spisesteder anbefaler du i bergen? forutenom sumo haha
Haha, sumo er jo min all time favorite! Har skrevet et innlegg om resturanter og uteliv her.

Hva synes du om at Martin ikke lengre er en del av tv-serien Broen?
Jeg har ikke hatt tid til å starte på den nye sesongen enda, så jeg vet ikke! Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke likte nyheten om at han ikke er med videre. Kan ikke helt skjønne hvordan serien kan være like god nå, men det finner jeg vel snart ut av 🙂

Hva er favoritt drinken din?
Espresso Martini! Ingvild introduserte den for meg da jeg nettopp hadde startet på BI, og etter det er den drinken fast i glasset hver gang jeg er på byen. Prøv den!

Kan du fortelle litt om hvorfor det ble slutt mellom deg og eksen? Var det du eller han som tok iniativ til det? 🙂
Som jeg har nevnt tidligere vil jeg ikke skrive så mye om bruddet da det ikke er rettferdig for han. Såvidt jeg vet er det uansett ingen dårlig stemning mellom oss nå! Det var jeg som gjorde det slutt.

IMG_3159-2

 

2 kommentarer
    1. Likte grunnen til hvorfor du ikke ønsker å skrive om bruddet imellom deg og kjæresten Julia. Ikke alle bloggene jeg leser fast ville behandlet det spørsmålet med like stor respekt og rettferdighet som du gjorde her. You go girl!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg