SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Trener du noe cardio, eller trener du kun styrke?
I det siste har jeg vært veldig sløv på cardioen, bortsett fra power step timene! Før løpte jeg utrolig mye, som regel 8-10km flere ganger i uken. Nå trener jeg mest styrke, men burde absolutt bli flinkere på å trene cardio igjen 🙂 Du kan se styrkeprogrammet mitt her.

Hva skal du i sommer?
Egentlig er sommeren min helt åpen! Planen er å ha base i Oslo, så drar jeg sikkert litt rundt herfra. Det eneste som er 100% planlagt er moldejazz. Så vil jeg på Palmesus (satser på å skaffe billetter) og såklart en tur til varmere strøk om sommeren blir så dritt som dette!

Har du flyttet tilbake til Oslo?
Jeg har flyttet her for sommeren, ja. Men jeg skal tilbake til Bergen i starten av august. Har jo blitt leder i BIS marketing og trives veldig godt på BI Bergen. Helt ærlig har jeg ikke tenkt så mye på det, og jeg tar det egentlig litt som det kommer.

Hvordan ble du kjent med Glenn, og hva er det beste med han?
Vi møttes faktisk for første gang på torget i Molde natt til 17.mai for maaange år siden. Begge var for unge til å komme inn på byen, så kom vi i prat fordi vi visste hvem hverandre var. Etter det begynte vi å henge hele tiden og han ble fort en av mine aller beste venner. Det beste med Glenn er nok at vi er så like. Uansett hvor lenge vi er sammen så irriterer jeg meg aldri over han (bortsett fra når han er treig), og vi har en sinnsyk intern humor som bare vi (og June) forstår seg på. Jeg er så utrolig heldig som har han i livet mitt og kunne ikke sett for meg en hverdag uten han. Vi skal forresten gifte oss om begge er 40 og fremdeles ugift. Bra backup, eller hva?

Hvordan opplevde du eksamenene dine? Var de vanskeligere enn du hadde trodd, eller hadde du forberedt deg veldig bra?
Jeg syns ikke de var vanskeligere enn forventet, det var isåfall fordi jeg ikke hadde lest nok! Oppgavene var gode, og greie å svare på. Jeg hadde forberedt meg godt, men samtidig har jeg aldri vært en person som har trengt å lese spesielt mye på skole for å klare en eksamen. (U)heldigvis skal det nok litt mer til på BI å få en god karakter enn på videregående, noe som krever mye mer av meg selv. Forsåvidt syns jeg det er bra, for da vet jeg at om jeg får en god karakter er det på grunn av hardt arbeid, og at man ikke kan skli igjennom 🙂

Hvor er denne jakken fra?
Den er lånt av Glenn 😀

P5310012-2

Hva studerer du?
Jeg går markedsføringsledelse på BI!

Om du kunne bodd hos en av Kardashian/Jenner personene en dag, hvem ville du valgt og hvorfor?
Hmm det syns jeg var litt vanskelig å svare på! Jeg klarer egentlig ikke velge helt. Ville både bodd med Kim og Khloe. Kim fordi jeg syns det hadde vært sykt interessant å se hvordan hverdagen hennes faktisk er, og Khloe fordi hun virker så utrolig morsom, ærlig og god.

Din all time favorittserie?
Det klarer jeg faktisk ikke å velge, haha! Jeg blir jo megahekta på omtrent alle serier jeg starter på.. Men mine favoritter er nok Orange is the new black, the vampire diaries, breaking bad og heroes.

Yndlingsmat og favoritt godis?
Jeg klarer heller ikke her å velge bare én favorittrett. Jeg er en skikkelig matelsker og god mat er en av de store gledene i livet etter min mening! Favorittene er nok diverse asian fushion, sushi, biff med tilbehør, kjøttkaker, hjemmelaget hamburger osv. Alt dette drikker såklart med god vin eller en iskald øl 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ikke for å være slem, men…… BI ER faktisk sinnsykt lett.

      Jeg går på fiendeskolen, så kan være derfor jeg mener det. ELLER fordi på videregående (VG2) lærte jeg broren min all nødvendig matematikk (det vil si til mikro, mattefagene, statistikkfagene etc.), og den “utfordringen” tok jeg på strak arm. Det var gjennom hele bacheloren hans i ØkAd (som sies å være den vanskeligste linja på BI). Jeg trengte ikke å lære meg noe ekstra for å hjelpe han, så BI er i utgangspunktet veldig lett ift. andre skoler. Det er ikke “kjøpte og betalte” karakterer som alle skal ha det til, men nivået der er lavt, og konkurransen er liten.

      Men det er likevel fint å se at du føler det går bra (Y)

    2. Hei Julia!
      Jeg skal begynne på BI – PR og markedskommunikasjon til høsten, og selv om jeg ikke kjenner deg personlig er du den eneste jeg vet om som går på BI. Derfor lurte jeg på om du kunne svare meg på et par ting. Jeg er ikke verdens flinkeste i matematikk, så er veldig nervøs for at jeg ikke skal klare økonomifagene (finans, makroøkonomi, statistikk osv.).. Er det veldig vanskelig å lære fagene, eller tror du det går fint for meg som er sånn “midt på treet”, dersom jeg leser litt? Det andre jeg lurte på er om du har skiftet fra PR og MK til markedsføringsledelse, og i såfall hvorfor du byttet? Jeg har lest bloggen din i mange år – innbiler meg å ha lest at du gikk PR…
      Ha en super sommer! Du har en veldig lettlest, innholdsrik, variert og fin blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg