SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1


Oi, det var egentlig et veldig vanskelig spørsmål! Jeg er lykkelig ved flere anledninger i løpet av en uke jeg. For eksempel når jeg våkner om morgenen, så kommer Zara løpende opp fra dynen og sleiker meg i hele ansiktet, eller når kjæresten kommer på besøk, eller når jeg sitter sammen med gode venninner med et glass vin i hånden mens vi skravler og ler. Men den optimale lykken for meg kan jeg se for meg er å bli ferdig med alle “fortidens demoner” om jeg kan kalle de for det, for så å ta meg en velfortjent reise og koser meg på turen med noen jeg er glad i – uten å måtte ha i bakhodet at det er noe som heller burde bli gjort hjemme. Åh, den dagen håper jeg kommer fort!
Det er klart jeg savner Molde! Jeg har noen veldig gode venninner der som jeg syns det er utrolig kjedelig at jeg ikke får se hver dag, pluss familien min. Med det sagt kunne jeg ikke tenkt meg å flytte tilbake dit med det første nei. Kanskje når jeg blir godt voksen og har planer om å stifte familie – men før den tid trives jeg godt i Oslo 🙂
Nå har jeg sagt opp leiligheten min, og skal flytte ut i slutten av mars. Jeg må da finne meg en ny leilighet, men jeg vil fremdeles bo på Majorstuen. Grunerløkka er også et alternativ, da jeg syns det er veldig koselig der! Så om noen vet om en leilighet i disse områdene så er det bare å skrike ut!
Hihi, jaaaa! Soft degisn holder på å fikse design til meg nå! Og det kommer mest sannsynlig i løpet av dagen eller morgendagen 🙂 GLEDER MEG!
Det har jeg skrevet om mange ganger, haha! Jeg bruker Dentway sin, en tannblekning som er helt RÅ! Du kan lese innlegget her

Du får kjøpt stripsene jeg bruker HER 🙂 Det tar kun 7 dager før du får hvite tenner, perfekt til jul!


Ja, jeg er veldig forelsket 🙂 Jeg er kjempeheldig som har Kristoffer. Han er verdens snilleste og goeste kjæreste!
Siden vi begge er fra Molde så har vi jo alltid visst hvem hverandre var, og har pratet litt på byen før osv. Så når jeg var hjemme i Molde i sommerferien så møttes vi på byen igjen, og sto og pratet litt som alltids. Så fant vi vel “gnisten” da antar jeg mens jeg var hjemme. Uken etter dro jeg jo til Gran Canaria på ferie, mens vi fortsatt pratet mye sammen på facebook osv, så da jeg kom hjem til Oslo kom han på besøk til meg der, og etter en stund med mye besøk og en Londontur så ble vi sammen da. Koselig! 

Ja, det gjør jeg. Har en app på iPhonen som heter Shape Up der jeg skanner inn alt jeg spiser. Dette er IKKE fordi jeg er nazi på hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag, men fordi jeg syns det er interessant å ha litt kunnskap om hva jeg får i meg av næringsstoffer og hvor mye kalorier det er i forskjellige ting!
Først spiser jeg frokost, og det består av enten røkelaks og eggerøre, et havre-knekkebrød med div.pålegg eller speltlompe med for eksempel skinke og ost. Lunsj er veldig varierende egentlig! Kan ofte spise det samme som til frokost, eller så lager jeg meg enten lobnob-salat eller kyllingsalat. Til middag spiser jeg som regel enten kylling, fisk eller kjøtt. Har også begynt å lage kålrotstappe som tilbehør, fordi jeg ikke vil spise poteter, og det smaker jo veldig godt! Nå har jeg jo nettopp startet med det innskjerpede kostholdet mitt, så jeg er ikke så kreativ enda 🙂 Tar imot tips!!  
Om du vil ha samme bildet, så tar du bare å kopierer bildet og limer det inn igjen – slik at du får to av samme bildet. Så går jeg inn på pixlr.com/express og roterer det ene bildet slik at det blir speilvendt, så lager jeg en collage og setter de sammen. Det er veldig enkelt! 🙂

Oi,nå var klokken så mye ja… Må løpe, svarer på resten senere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg