SVAR PÅ SPØRSMÅL

HVORFOR SLUTTET DU PÅ BI?

Da vi åpnet Janne & Julia (nå REGN) hadde jeg ikke hatt sjans til å være fulltidsblogger, ta fulltidsstudier og åpne klesbutikk. Jeg likte dessuten ikke linjen jeg studerte, og markedsføring var ikke noe for meg. Derfor bestemte meg for å ta et permisjonsår fra BI for å åpne klesbutikken. Et permisjonsår ble til to, og nå, fire år senere har jeg vel skjønt at jeg aldri kommer tilbake til BI… Ikke på samme linje, i hvert fall 😉 Haha!

HVORFOR SLUTTET DU MED VIPPEEXTENSIONS OG TOK UT FILLERNE I LEPPENE?

Som alle valg i livet var det vel ikke spesielt gjennomtenkt. Det var faktisk da jeg skulle fylle leppene for ett år siden at den kosmetiske sykepleieren sa til meg “jeg vil ikke fylle her, du har mange klumper og de må fjernes!”. Så da fjernet jeg like så greit og har ikke sett meg tilbake. Vippene var jeg bare lei av å styre med, så da jeg faktisk så at vippeserumet jeg startet på funket som fy ville valgte jeg å slutte med extensions også. Anbefaler serumet til Komorebi på det sterkeste! Link her.

HVILKET REALITYPROGRAM KUNNE DU VÆRT MED I?

Hadde ELSKET å bli med i Skal vi danse, det er seriøst min store drøm! Ellers kunne jeg tenkt meg Love Island om jeg hadde vært singel, noe som forhåpentligvis aldri kommer til å skje hihihi.

DU HAR BLITT TYNNERE DEN SISTE TIDEN, GÅR DET BRA?

Åh, takk som spør! Ofte kan man jo gå ned i vekt i en vanskelig periode der matlysten ikke er på topp. Så jeg har kanskje hatt litt dårlig matlyst i det siste. Absolutt ingenting bevisst, og jeg spiser alt jeg vil når jeg vil. Men jeg har det fint, og prøver å tenke at livet ikke alltid trenger å være så seriøst 😀 Gi litt f liksom.

HAR DU EN ANNEN JOBB VED SIDEN AV BLOGGEN?

Nei, akkurat nå er alt jeg jobber med er enten bloggen eller mine sosiale medier. Kunne gjerne ekspandert litt og har tanker rundt firma jeg kunne tenke meg å starte. Tenkte at 2020 skulle bli tidenes år, men så vet vi alle hva som skjedde 😉

HVILKE HUDPRODUKTER BRUKER DU?

Litt forskjellige (kommer helt an på årstid, hva huden min trenger osv). Akkurat nå bruker jeg solfaktor 50 fra Filorga (en helt sjuk mist, skal dele mer om den senere!) pluss ansikstekrem fra Elizabeth Arden på dagtid. På natten bruker jeg serum fra Estee Lauder og krem fra Ole Henriksen. Har hørt så mye bra om de to sistnevnte, så er spent på om jeg ser noen forskjell!

FÅR DU MYE HAT?

Som jeg får med meg, nei. Om ting blir skrevet på jodel eller om folk ikke liker meg bryr jeg meg ikke særlig om. Jeg forstår at jeg har en blogg der ting ofte kan bli misforstått, det er lett å lage halvsannheter og det er jo en mer overfladisk side av meg selv som blir vist på internett.

HVOR GAMMEL ER ZARA?

9! Tenk at hun blir 10 år til sommeren, er det ikke helt sykt?!

 

Om det er noe noe mer dere lurer på så bare legg igjen en kommentar så svarer jeg i kommentarfeltet ♥

3 kommentarer
    1. Jeg er litt nysgjerrig på om du og kjæresten din har samme kjærlighets språk? Du vet de 5 kjærlighets språkene? Jeg syns det er litt interessant, hehe! 😉 Klem! <3

    2. Hva tenker du angående bosted for tiden? Fortsatt gira på å flytte til Oslo? Har fulgt deg i mange år, og vet jo du har lett for å bli litt rastløs<3 Det fikk meg til å tenke på et annet spørsmål, hvordan går det utover kjærlighetslivet egentlig? Det at du er så rastløs. Syns typen det er vanskelig at du vil flytte til Oslo eller er han veldig sånn "du må gjøre hva som er best for deg"?

      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg