SVAR PÅ SPØRSMÅL

Hei, og god mandag! Jeg hadde jo en spørsmålsrunde for en stund siden, og svarte bare på del en. Nå kommer svaret på de resterende spørsmålene! 🙂 Hvor høy er du?
Jeg er 168 cm over bakken.  Eier du mye merkeklær?
Jeg har litt merkeklær, men ikke kjempemasse! Jeg elsker absolutt butikker som Zara, BikBok, Gina og HM. FInner meg alltid så mye fint der 🙂  Hvilken parfyme bruker du?
Jeg bruker Marc Jacobs . Daisy. Hva liker du best ved deg selv?
Hmm, den var vanskelig! Det må vel være at jeg er en snill person og jeg blir veldig sjeldent sur for småting. Jeg tror jeg er lett å ha med å gjøre! Iallefall edru, haha.  Legger du til leserne dine på facebook?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg godtok alle på min forrige facebook, men jeg mener at facebook er personlig for meg og mine venner. Men det går an å “følge” meg på facebook da, så dere ser oppdateringene mine!  Skal du ta en utdanning senere?
Ja, planen er å studere til høsten! Hva det blir er jeg ikke sikker på, men regner det blir noe innenfor markedsføring.  Hva savner du mest med Molde?
Uten tvil familien min og vennene mine! Det er så utrolig deilig å være hjemme og alle kan samles. Trivdes utrolig godt i Molde før jeg flyttet, men jeg vil ikke flytte tilbake dit med det første. 

Er du forelsket nå?
Tjaanjaaaa. Jeg er vel kanskje det 🙂  Har du det bra for tiden?
På det sosiale planet har jeg det kjempebra! Det er mye som skjer for tiden, jeg har fantastiske venner og har møtt en ny person. Men samtidig er det mye som gnager i topplokket som gjør at jeg sover veldig dårlig og har mye vondt i hodet. Håper ting ordner seg etterhvert.  Jeg absolutt elsker bloggen din!!! Du er en utrolig flott jente, så jeg lurer på hvordan synet ditt på gutter er? Har du noen i siktet eller vil du leve singellivet fult ut?:-D
Åh, tusen takk for det!! 😀 Hadde dette vært for noen måneder siden hadde jeg nok ville vært singel. Men ting forandrer seg, og jeg er litt lei av både meningsløse flørter og gutter som prøver seg på byen generelt. Haha. Jeg har absolutt noen i siktet nå ja, og er ikke interessert i noen andre. Hva spiser du i løpet av dagen?
Det er veldig forskjellig! Men frokost er som regel havregryn eller egg og røkelaks. Lunsj kan bestå av knekkebrød ol, og middag kylling eller fisk. Jeg er veldig lite kreativ i matveien, så det blir mye det samme. Kjedelige måltider med andre ord! Har du noen favorittserier?
Omtrent alt jeg begynner å se på er mine favorittserier.. Haha! Akkurat nå er jeg hektet på White Collar, mye fordi verdens kjekkeste Matt Bomer har hovedrollen.
Bra han er homofil i virkeligheten, for da kan ingen andre jenter få  han heller!! Hahaha. Hvor i Oslo bor du?
Jeg bor øverst på Majorstuen, mellom t-bane stasjonen og Frognerparken til de om er kjent her. Et utrolig fint område, men jeg har som sagt litt lyst å flytte til Grúnerløkka.  Hvor mye betaler du i husleie i mnd?
Jeg betaler 11209 kr, og det er uten strøm, internett og tv. Til sammen blir det kanskje 13 000. Det er veldig dyrt, og også en av grunnene til at jeg vil flytte.  Bir du påvirket av alt presset til trening og utseende?
Til en viss grad så påvirker det meg jo litt. Men jeg har alltid vært en person som bryr meg veldig lite om hva folk mener om meg, så jeg merker ikke at jeg får dårlig samvittighet om jeg spiser pizza for eksempel. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg er god for, og jeg føler ikke utseendet mitt definerer meg som en person. Jeg liker å se bra ut for min egen del, og trener fordi jeg liker det. 

Om dere lurer på noe mer så er det bare å legge igjen en kommentar. Kommer til å svare i et nytt innlegg da 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg