SVAR PÅ Q&A

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hei og god morgen! ♥ Jeg hadde en liten Q&A på instastory i går som jeg skal svare på her, la dessverre ut spørsmålsrunden ganske sent – så om du fremdeles lurer på noe så bare spør i kommentarfeltet så svarer jeg der.

Hvorfor har du sluttet å legge ut oppskrifter? 🙁

Det er nok flere grunner til det. For det første så har det jo nettopp vært sommer, og jeg har ikke vært motivert til å bruke mye tid på å lage mat. I tillegg har jeg nettopp flyttet, det har vært store endringer i livet mitt, mye usikkerhet på hva som skjer videre og generelt bare mye å tenke på. Mat er ofte noe jeg bruker tid på når jeg har overskudd, noe det kanskje har vært litt lite av de siste månedene. MEN, nå merker jeg at det klør i fingrene etter å starte med matlagingen igjen – og det er et godt tegn! ♥

GENSERHER / BUKSEHER

Du kan se mine tidligere oppskrifter på youtube her

Går du på prevensjon?

Nei! Jeg sluttet på p-piller i sommer faktisk. BESTE avgjørelsen jeg noen gang har tatt! Tenk at jeg “ikke har kjent meg selv” siden jeg var 16 år, og puttet i meg hormoner som godteri. Har aldri opplevd å ha en så stabil psyke som nå. Mindre humørsvingninger, jeg gråter ikke av “ingenting” lengre, klarer å tenke rasjonelt i en diskusjon og er ikke like styrt av følelsene mine. Akkurat nå ser jeg på alternativ prevensjon, men vil ikke starte på hormoner igjen. Har noen tips, anbefaling? Tas imot med STOR takk!

Tar du fremdeles fillers og botox?

Dette spørsmålet er så gjentagende, hahaha! Skjønner ikke hvorfor det er så interessant? Jeg har vært åpen om at jeg har fjernet fillersene i leppene mine, og jeg har alltid vært et bollefjes:)) Dere kan jo kanskje dere tenke dere selv hvor jeg står rundt botox. Ellers har jeg ikke lyst å kommentere dette mer. Mine uttalelser har jo allerede kommet både i media og i en bestselgende bok, så da får jeg vel si meg fornøyd med det:)))) Lol.

Hva studerer du?

Jeg studerer “Bærekraftig logistikk og sirkulær økonomi”! Det er via Høyskolen i Molde som faktisk er den beste (?) skolen innen logistikk i Norge. Vet ikke hvorfor jeg hadde behov for å skrive den siste setningen der, sikkert for å vise at jeg ikke er så dum. Haha! Uansett. Jeg trives godt så langt!

SOLBRILLERHER / JAKKEHER / BUKSEHER

Kan du kommentere det siste som ble skrevet om deg på jodel?

Jeg aner faktisk ikke hva som blir skrevet om meg på jodel, og er ikke spesielt interessert i å vite det heller. Hvorfor påføre seg ekstra stress? Likevel, jeg kan kommentere det siste jeg ble tilsendt; som var at jeg ble “busta i å ta en stripe på do på premierefesten til Isabel”. Måtte seriøst bare le når jeg så det. Bare så for meg et scenario der jeg satt alene på jentedo og noen plutselig brøt seg inn å busted meg i å ta narkotika. Hahaha, det høres bare så vanvittig dumt ut. Om du ikke skjønte det, så NEI det er naturligvis ikke sant. For det første tar jeg ikke sånt, og for det andre så hadde jeg nok vært litt mer diské om jeg først skulle prøvd. Dette er jo en stund siden noen skrev, og grunnen til at jeg ikke har reagert før nå er rett og slett fordi jeg ikke føler noen behov for å forsvare meg for dumme og usanne rykter. Så lenge jeg, mine venner, foreldre og familie vet hva som er sant så bryr jeg meg ikke om stort annet.

Hvor ser du deg selv om fem år?

Det aner jeg ikke. Mine mål er å være ferdig med utdannelsen, ha en god inntekt, være lykkelig og tilfreds med livet.

Hvordan har corona påvirket deg?

Jeg tror nok at corona, karantenen, lock down og alt har påvirket meg mer enn jeg kanskje tror. Jeg bodde jo i Bergen når det hele startet, og når jeg ser hvor annerledes livet mitt er nå så er det helt tydelig at mye har skjedd. Ellers har det ikke påvirket meg så mye jobbmessig, men på privaten så er mye annerledes.

Har du angst?

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg har periodevis kjent på mye uro i kroppen, ofte i perioder med lite søvn, dårlig jobbing, mye alkohol, lite mosjon og uløste ting i livet. Jeg vet hva og hvorfor denne uroen kommer, så det er enkelt å helt basice grep i hverdagen for å unngå denne følelsen. Jeg har det nok mer stabilt og rolig på innsiden nå enn på lenge. Det er en god følelse ♥

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurer på om du fortsatt har kjæreste? I og med at du sa mye har forandret seg på privaten

    2. Jeg kan anbefale kobberspiral, jeg har hatt det selv i 5 år nå og er kjempefornøyd. Det er ingen hormoner så det er heller ingen bivirkninger, eneste er at man muligens blør litt mer og kan ikke hoppe over mensen. Jeg ønsker ikke selv å gå på hormoner så jeg syns det er et perfekt alternativ. Det er faktisk et av de sikreste prevensjonsmidlene på markedet også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg