SVAR PÅ KRITIKKEN FRA INSTAGRAM

HVA SYNS DU OM INNLEGGET TIL MADS HANSEN?

Jeg skulle gjerne hatt noen saftige gloser som svar på instagram-innlegget hans – men det har jeg ikke. Uansett om jeg personlig føler saken ble tatt helt ut av kontekst eller ei, så forstår jeg kritikken. Som jeg har nevnt flere ganger over de siste dagene så var mitt utsagt en av mine mest upopulære meninger. Så ja, åpenbart er det min mening. Hvor politisk korrekt det er å skrive det på en offentlig blogg kan man jo diskutere, men det er jo helt åpenbart at meningen min er utrolig upopulær med tanke på all kritikken jeg har fått de siste dagene.

HVORFOR OPPFORDRER DU UNGE LESERE TIL Å TA BOTOX?

NEI, jeg oppfordrer ikke unge lesere til å ta botox!!! Det var iallfall ikke intensjonen min. Om noen føler seg støtt så får det så være. Jeg kommer likevel ikke til å beklage meg, eller trekke uttalelsen min da jeg oppriktig mener mange reagerer på noe som er tatt helt ut av kontekst. De som følger bloggen min vet at jeg trener ofte, spiser sunt, tar vare på huden min, drikker mye vann – og også oppfordrer til dette. Ja, jeg kunne selvfølgelig lagt meg helt flat for å roe ned all drittslengingen og kritikken, men det hadde i såfall ikke vært en genuin beklagelse fra meg. For vet dere hva, jeg har faktisk noen upopulære tanker og går ikke rundt med topplokket fullt av riktige meninger til enhver tid. Om det har blitt sånn i dagens samfunn at man ikke kan lufte, lage ironi eller kødde litt med disse meningene uten at mange blir støtt eller såret så lever vi i et utrolig kjedelig samfunn spør du meg.

* sparkesykler vekk fra alle de slemme kommentarene *

DET SER UT SOM DU HAR TO APPELSINER I HVERT KINN, HVA HAR DU GJORT?

Haha, dette er vel åpenbart ikke et kompliment – meeeen tusen takk. Jeg har aldri gjort noe/tatt fillers i fjeset mitt. Har hatt bollekinn hele livet, og er strålende fornøyd med det! Om dere virkelig ønsker en full oppdatering på hva som foregår i ansiktet mitt per dags dato, så har jeg 1. fjernet restylane i leppene mine. 2. Jeg har ingen botox i fjeset per dags dato. Tar det likevel som et kompliment at flere tydeligvis tror det.

KAN DU TA EN IQ-TEST?

….. Off. Det har jeg faktisk tatt for et par år tilbake, og resultatet kom tilbake med at jeg hadde høyere IQ enn gjennomsnittet 8) Hvem skulle trodd?

I tillegg til dette har jeg fått en heeel del kommentarer som ikke egner seg her. Dette er også det siste jeg kommer til å si om denne saken. Nå skal jeg på butikken å handle middag til familien som er på besøk i Oslo. Tenk positivt alle sammen, og ikke ta livet så seriøst! Kos dere i kveld, det skal iallfall jeg ♥

19 kommentarer
    1. Rettelse: det er IKKE et kompliment at det ser ut som du tar botox, tvert i mot! Og en annen ting: slutt å rediger ihjel alle bildene dine. Du ser man ser tydelig de er redigert – og det er ikke positivt resultat. Og nr tre: bruk hodet ditt når du uttaler deg! Du er ikke stokk dum – du VET et slikt utsagn om botox ville få reaksjoner. Tenk deg om!

    2. Det å si at du mente det som ironisk da du skrev ang botox er den mest patetiske unnskyldningen det er mulig å komme med.
      Du er så lavpanna at det burde være en lov om forbud med å la slike som deg gå fritt løs i samfunnet.

    3. Trodde først at da du skrev den meningen at det var en stor dose ironi der. At det nå viser seg at det faktisk er noe du mener får meg til å riste på hodet. Tenker du i det hele tatt på hva du skriver, og på leserne dine? En ting er at folk som leser blogg må klare å ta sine egne valg, men en annen er jo at det faktisk er din ærlige mening og det betyr jo egentlig at det er noe du mener folk faktisk burde gjøre for å «forebygge» som du så pent sier. Så om det ikke var intensjonen din å oppfordre til det, kunne du brukt det du har i topplokket ditt og heller skrevet en annen upopulær mening. Det er uansett ikke vanskelig å se at du er stor fan av botox.

    4. Åh! Jeg blir så sinnsykt irritert på alle de hårsåre menneskene der ute, herregud! Jeg har aldri kommentert en blogg i mitt liv, men nå måtte jeg bare. Stå på Julia, du er tøff!

    5. Eeeeelsker at du står på ditt! Synes dette var helt innafor, dette er DINE upopuäre meninger! Å, hallo? det har vi alle! Bare digger at du törr å si dem! Wow, girl! You rock! Digger deg, Julia! YOU do YOU! Klem! <3

    6. Høyere IQ enn gjennomsnittet..?
      Noe skurrer her.

      I så fall er det merkelig at du skriver et skjønnhetsTIPS som på ingen måte oser av ironi, for deretter å skrive at du aldri har oppfordret noen til å ta botox.

    7. Det handler ikke om at samfunnet har blitt så hårsårt at man ikke kan lufte upopulære meninger eller kødde med de.. det handler om at «vanlige» folk når ut til sine nærmeste venner med disse, mens du når ut til flere tusener. Det som er tåpelig i både denne casen, og flere andre lignende er at bloggere gjemmer seg bak den klassiske «jeg må kunne skrive på bloggen min hva jeg mener og synes», uten å ofre en tanke til at det er stor forskjell på dele noe i full offentlighet kontra å dele noe med venner man omgås med.

      Håper mine fremtidige barn evner å se forbi retusjerte og redigerte bilder av jenter med falske vipper, falsk hår, falske negler, falske pupper, falsk brunfarge, fylte lepper og mimikkløst botoxansikt – for det er ikke annet enn trist at utsiden tilsynelatende er blitt viktigere enn innsiden i dagens samfunn.

    8. Er jo tydelig at du har både sprøyte i lepper og ansikt… Så du redigerer bildene slik? Hmmm…
      Synes Botox får folk til å se eldre ut. Er som å ta ekstra mye sminke på, spesielt hvis det ikke er gjort skikkelig. Men igjen, det er bare min mening. Synes ennå du ikke fortjener hets Bedre at folk begrunner hvorfor de er uenige

    9. Jeg har aldri vært inne her før, men så et innlegg på nett ang kritikk av ditt utsagn. Kommer nok ikke til å stikke innom heller, dette var ikke en blogg for meg. Enda en blogger med dårlige verdier som er et hårreisende forbilde. Enda en som fokuserer på kropp og utseende og som ser veldig kunstig ut. Skal ikke denne trenden snart ta slutt?

    10. Hvorfor sier du at det er ett skjønnhetstips og ta botox, men deretter sier du ikke gjør det selv? Nevnte du botox kun for å få litt lesere? Lameee

    11. Hvorfor sier du at det er ett skjønnhetstips og ta botox, men deretter sier du ikke gjør det selv? Nevnte du botox kun for å få litt lesere? svakt

    12. Hei, skjønne Julia! Må si jeg blir helt oppgitt av alle som skal komme med ufine kommentarer, og synes det ble dratt helt ut av kontekst som du selv sier. Skjønner ikke at folk gidder og bruke energi på rake ned på deg. Jeg synes du er utrolig tøff, som står i det og ikke legger deg flat med unnskyldinger for noe du ikke mener. Jeg støtter deg helt og holdent, du er smart og vakker! Og dette var jo en upopulær mening, og ikke noe du oppfordrer alle til å gjøre. Fikk meg hvertfall en god latter av noen av kommentarene, som blir så usaklige. Ha en super kveld, og fortsett med det du gjør <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg