SVAR PÅ DE SISTE SPØRSMÅLENE

SKAL DU FLYTTE???

Det var mange som kanskje tenkte det etter å ha sett instastoryen min i dag. Men, nei! Jeg holdt bare på å rydde i garderoben, selvom det kanskje så ut som tiiidenes flytteprosjekt. Jeg skal fortsatt bo i Oslo, selvom jeg er store deler av tiden min hos kjæresten i Bergen 😀

HVOR GAMMEL ER TYPEN OG HVA DRIVER HAN MED? OG HVOR GAMLE ER BARNA?

Kjæresten min er 45 år og er arkitekt med eget firma. Syns han er superflink, og er så stolt av han som klarer å sjonglere mye jobb, barn og ikke minst meg 😉 Hehe! Barna er snart 8 og 10 år ♥ Verdens søteste!

HVORFOR ER DU SÅ MYE I BERGEN?

Det spørsmålet svarte kanskje seg selv i de to spørsmålene over, men det er altså av romantiske årsaker 🙂

DU REISTE SÅ EKSTREMT MYE I FJOR, HVORFOR IKKE I ÅR?

Jeg gjorde det, ja. For et år det var ♥ Køben, Island, Dubai, New York, Cannes på under fem måneder! Jeg har vel egentlig ingen spesiell grunn til hvorfor jeg fartet så mye i fjor kontra i år, jeg cravet det kanskje på en helt annen måte. Nå merker jeg at det rister i reisefoten min, så jeg satser på at høsten inneholder mange gøye reiseplaner:-) Vi har faktisk sett litt på et cruise som går fra Vancouver til Tokyo med Royal Caribbean. Altså, HVOR kult hadde ikke det vært? For en opplevelse!

Meg og fineste Anna i Reykjavik ♥

Beach babes i Dubai 😎

KAN DU SKRIVE LITT MER OM COACHEN DIN?

Ja! Det skal jeg gjøre 😀 Tenkte å komme med et mer utfyllende innlegg om det senere. Til de som er interessert i å lære mer om hva coaching går ut på, så sjekk ut siden til InHouse Coach HER. Jeg ELSKER det!

NOEN SERIETIPS?

Har ikke sett på så mange serier i det siste, det har mest gått i real housewives-maraton. Av og til trenger man bare en hjernedød serie å se på, spesielt om man har det travelt i hodet. Akkurat nå ser jeg derimot på den nyeste sesongen av the rain på netflix. En dansk serie som er veldig spennende! Ellers er jeg ute etter noe nytt å se på etter det. Tips? Helst på netflix eller sumo. Sa opp HBO-abonnementet etter GOT – som sikkert resten av Norge? Haha!

KAN DU BLOGGE MER OM KLÆR SOM DU GJORDE TIDLIGERE?

Ja, selvfølgelig! Tidligere hadde jeg jo faste outfit-spalter flere ganger i uken – mens nå har jeg blitt litt slapp. Syns jo det er utrolig gøy med klær, så jeg ser ingen grunn til at jeg plutselig sluttet med det..

Et lite tips som jeg nevnte i forrige innlegg er at Nelly har -20% på hele siden nå! Her kan man gjøre mange kupp, bl.annet på sommerplagg og bikinier. Du finner kampanjen HER ♥

 

4 kommentarer
    1. Du måå se “The bold type” på NRK! Skikkelig deilig feel-good serie, og minner en del om Sex and the city! Perfekt underholdning når man ikke orker å se noe trist eller alvorlig!

      I tillegg må jeg bare si at jeg nettopp har starte å høre på podcasten deres, og jeg synes dere er helt fantastisk flinke! Ny favoritt!

      1. Tusen takk for tips, den startet jeg faktisk på i går kveld etter tips fra deg 😀 So far, so good!

        SÅÅ gøy at du liker podcasten! De neste episodene blir bare bedre og bedre etter min mening 😀 Nå ble jeg glad <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg