SVAR PÅ DE SISTE SPØRSMÅLENE

ANNONSE – Affiliatelinker

HVORDAN ER DET Å VÆRE I ET FORHOLD MED SÅ STOR ALDERSFORSKJELL? 

Det hadde vært en løgn om jeg sa at det var som å være i et forhold med en på samme alder. Det første halvåret var det jo veldig mye tilpasning. Han er jo 19 år eldre enn meg, har hus, flere utleiehus, eget arkitektfirma og i tillegg to barn – så det er klart at det er mye mer ansvar i hans liv enn i mitt. Da ble det jo mest naturlig for meg å tilpasse meg mer livet her siden jeg er såpass fleksibel. Så ja, det første halvåret var både tøft men samtidig helt fantastisk. Nå er jo alt rutine for meg også, både med jobb og med barna som er her 50/50. Nå ble dette veldig praktisk da, haha. Aldersforskjellen mellom personlighetene våre har jeg derimot aldri merket, og vi klikket fra første sekund. Jeg tror virkelig at alder bare er et tall!

HVOR MYE TJENER DU I MÅNEDEN?

Det varierer veldig! Likevel syns jeg økonomi er en privatsak, selvom jeg skjønner man er nysgjerrig på hva andre tjener. Er nysgjerrig på det selv, faktisk. Haha!

HAR DU SLUTTET MED BOTOX OG RESTYLANE?

Wow, her kan man fort tråkke i et minefelt! Jeg har ikke tatt noen av delene på alt for lenge, så jeg har ingenting per dags dato. Men, jeg kommer helt sikkert til å gjøre det igjen i framtiden. 100% sikkert, haha. Kanskje ikke fillers i leppene da, det er jeg litt ferdig med.

HAR DU BEGYNT PÅ P-PILLER IGJEN ETTER ABORTEN?

Ja, det har jeg! Gikk jo på p-piller da det oppsto også. Mange vil nok si det er lurt å sette inn spiral, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det. Har fått for meg at det er forferdelig vondt og at det “kjennes” under sex (beklager to much info). Så nei, det blir nok pillen for meg.

HVOR ER ANTREKKET FRA?

TOPPHER / BUKSEHER

Anna sitt antrekk vet jeg faktisk ikke, dere får spørre henne selv!

LAGER DU SÅ MYE MAT SOM DU FRAMSTILLER PÅ INSTASTORY?

Haha, denne måtte jeg le av! JA, jeg lager ekstremt mye mat. Å kokkelere er jo egentlig min eneste hobby her i livet, så jeg bruker mange timer i uken på å både handle (elsker matbutikker ♥♥♥). Legger faktisk ikke ut halvparten av det jeg lager engang, men det kan jeg starte med om det er interesse?

HVOR GÅR DIN NESTE REISE?

Åh, jeg aner ikke! Har virkelig vært et slapt reiseår kontra 2018, og det tenker jeg å gjøre noe med i 2019. Jeg lengter bl.annet etter å dra til Dubai (tar gjerne den diskusjonen i et annet innlegg), og håper på en jentetur rett over nyttår. Ellers skal vi kanskje til Grimstad i helgen, for en luksus 8)

HVOR ER DE FINE LYSESTAKENE OG VASENE FRA?

VASEHER / SIDEBORDHER

LYSHOLDEREHER

LYSESTAKERHER (selges i 2 pack og er nå på -20%!)

Nå er det jo myyye finere når det er mørkt ute og lysene er tent! Syns spesielt de svarte telys-holderne fra Tom Dixon gir så koselig lys ♥

BOR DU I OSLO ELLER BERGEN?

Begge deler vil jeg si! Har fremdeles leiligheten på St. Hanshaugen, men jeg er jo langt mer i Bergen enn i Oslo. Som jeg har nevnt tidligere så er jeg på et stadie i livet der jeg trenger mye rutiner og trygghet – samt finner glede i det. I Oslo der det er full fres hver eneste uke kan det bli litt slitsomt. Kanskje jeg har mer behov for fart og spenning om noen måneder igjen, hvem vet. Det er uansett deilig å ha valgfriheten, og deilig å kunne roe ned litt nå.

Noe mer dere lurer på? 😀

2 kommentarer
    1. Alder er virkelig bare ett tall. Jeg er selv sammen med en som er 25 år eldre enn meg å jeg stortrives. Noe jeg har gjort fra dag en. Vi har vært sammen i 16 år nå, faktisk halve livet mitt da jeg var 16 da vi ble sammen.

      Jeg tenker at så lenge man har det bra sammen å får det til å funke, så hvorfor ikke. I starten var det veldig mye folkensnakk(bygdeslarv). Tok ting i vårt tempo å lot oss ikke påvirke av rykter å slarv.

      Syns dere er ett søtt par, å du stråler veldig 😊

      Ha en fortsatt fin kveld!

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg