SVAK PSYKE, GRINETE OG PÅ SISTE VERSET

Hei fra denne joggisrotta! Denne dagen har vært SÅ etterlengtet. Du har kanskje fått med deg at jeg har slitt mye med søvn de siste månedene, veldig av og på egentlig. De siste to ukene har vært helt krise, og i går merket jeg at jeg var på siste verset. Mangelen på søvn har gitt meg svak psyke, veldig emosjonell, trøtt, grinete, slapp, umotivert – kan fortsette denne listen i evigheter men skal runde av her. Derfor tok jeg meg en sovemorgen, uten å sette alarmen. Da kjæresten dro til kontoret i halv åtte tiden våknet jeg selvfølgelig og pratet litt med han, og var livredd for at jeg ikke kom til å få sove igjen. Det fristet mest å stå opp og starte dagen, men jeg visste at jeg trengte å hvile så jeg holdt meg i senga og slo opp macen.

Da oppdaget jeg noe som gjorde hele morgenen min, og begynte nesten å grine av glede. Real Housewifes har kommet ut med ny sesong både for New Jersey OG Atlanta!!!!! Mine to favorittbyen innen RHWO!! Jeg la meg derfor godt til rette, trykte på play og koste meg ihjel. Fikk til og med sove en drøy time til! Fantastisk. En litt sen start på jobbdagen i dag, og det føles egentlig ikke særlig godt. Likevel vet jeg at jeg trengte det, og man må faktisk lytte til kroppen selvom hjernen vil kjøre på.

Nå er jeg godt igang med dagens gjøremål. Heldigvis jobber jeg hjemmefra i dag, så jeg slipper å skifte fra pysjen. 10hi. Holder på å lage et veeeldig nice innlegg som kommer ut etterpå, så gled dere 😀 Vi snakkes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg