SUSHIGAL

Enda godt jeg hadde noen bilder fra mandagens lunsj å dele med dere, for her sitter jeg med fett hår i en hestehale og null sminke (om man ser bort fra diplineren som er blitt gnidd over hele trynet). Herregud, siste dag før første eksamen!! Merker jeg blir helt kvalm.. Planene mine for dagen er da altså noe så lite spennende som å sitte pugge frem til i ettermiddag, da jeg får tatt et lite avbrekk med en PT-time.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ååh, kunne ønske Sumo kunne kjøre sushi på døren til meg! Herregud forresten, nå syns jeg det er på tide at Sumo sponser meg, så mye fint jeg skriver om de. Haha neida 😀

11 kommentarer
    1. iiik! har også eksamen i forbrukeratferd i morgen. Hva tipper du kommer på synseoppgavene? :-O
      selv tipper jeg læring og motivasjonsteori!… føler bare pensum er et stort KAOS akkurat nå. hjelp!

    2. Har også eksamen i forbrukeratferd imorgen, og aaaner ikke hva jeg skal lese på mer! Blir så frustrert når jeg ikke har en liten anelse om hva jeg BØR kunne og hva jeg kan sile litt bort.. Har du Nina Ronæs som foreleser? Har sett videoene hun har lagt ut på youtube, hun er veldig flink ser det ut som 🙂 Du får unne deg sushi senere, så får du ha masse lykke til på eksamen imorgen 🙂 Krysser alle fingrene for at dette går godt for alle involverte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg