SUNSHINE AND SERIES

IMG_2696-2

Hello ladies ♥ Nå skal jeg være litt gladlaks-blogger og fortelle dere hvilken fantastisk start på uka jeg har hatt. Hva er det egentlig som skjer med kroppen etter en effektiv dag? Ikke vet jeg, men det føles godt. I dag startet jeg med kontorarbeid og jobb på Janne & Julia i tre timer før jeg faktisk dro på…. skolen! Jeg har ikke vært på BI siden leeenge før sommeren, og siden jeg har permisjonsår nå tenkte jeg heller ikke å dra tilbake på en stund. Likevel skal jeg jo ta opp noen eksamener til jul, og da burde jeg nok lese litt? Haha! Jeg var derfor flink student og leste sånn halvhjertet i noen timer. For meg er det helt umulig å lese hjemme, så at jeg har mulighet til å dra på skolen er helt supert.
Ellers har jeg ingen spennende kveld i vente. Nå tenkte jeg å jobbe et par timer fra sofaen før jeg starter å se på en eller annen tvserie. Åh, det er så irriterende at jeg typ ikke hadde et liv for noen år siden. Eller jeg hadde jo det, men jeg prioriterte å se serier til langt på natt omtrent hver dag. Det har resultert i at jeg har sett omtrent ALT av bra serier der ute, og finner ingenting nytt å se på. Jeg får scrolle igjennom netflix et par ganger til, hvis ikke setter jeg vel på en dokumentar eller noe… Håper alle får en fin kveld!

IMG_2540-2

IMG_2768-2IMG_2565-2IMG_2661-2IMG_2695-2

Genser – HER / Skinntights – HER / Sko – HER / Sunnies – Céline

0 kommentarer

Siste innlegg